15 November 2013

Avri Haul/shoplog & review + Video


Sfeer filmpje :D
Mijn moeder en ik zijn laatst wezen bij de Avri in Dongen, om alle nieuwe kerst spulletjes te bekijken en misschien te kopen. Helemaal Happy met een klein tasje thuis gekomen. Ook was er die dag nog iets gebeurt...頭痛がします。...wat?
Ik ga jullie nu vertellen wat ik allemaal heb gekocht. 
Tip kijk daarna pas het filmpje anders kom je misschien in verwarring :)

Avri haul shoplog review kerst kaarsjes lampjes houdertje theelicht glas bruin
Klein maar fijn
Dit mooie theelicht houdertje kocht ik omdat ik jaloers van op mijn mama :D die had er ook een gehaald toen ze de vorige keer met mijn zus was gegaan.
Misschien nog niet zo spectaculair zonder lichtje...wacht maar!

Avri haul shoplog review kerst kaarsjes lampjes houdertje theelicht glas bruin
Kleine sfeer bom
Ik vind het heel mooi hoe het licht hier door heen schijnt en de gaatjes zijn erg mooi verdeeld. Zet hem op een kale saaie tafel en heel die tafel is gelijk gezellig.
Dit glaasje kost €1,79.

Avri haul shoplog review kerst led kaarsjes lampjes home styling
Zou het werkelijk...
Eigenlijk koop ik geen led kaarsjes meer, want meestal krijg je dan zo'n disco effect.
Echt super lelijk en onrustig... MAAR... Deze set is echt wooow!

Avri haul shoplog review kerst led kaarsjes lampjes home styling
Prachtig gewoon!
Het licht flikkert eigenlijk bijna NIET. Heerlijk rustig om naar de kijken. De kaarsen zijn van kaarsvet gemaakt en niet van plastic.
Ze zijn geweldig, aanrader!! kijk het filmpje voor de preview.
De set kost €6,99

Avri haul shoplog review kerst led kaarsjes lampjes tealight theelichtje luca
Ik waag het nog 1 keer.
Deze lichtjes waren in de winkel erg mooi en flikkerde rustig...

Check de video!
Foutje! De batterijen van de lichtjes in de winkel waren waarschijnlijk al bijna op.
Ik haal ze uit de verpakking en doe ze aan: DISCO!
Je kan ze in een theelicht houdertje in een hoek van een kamer zetten en zorg dat je er dan niet constant naar kijkt, dan valt het minder op.
Dit setje kost €1,39 en ik raad ze af als je niet van flikkerende lichtjes houd.

Link:
Ik zou het super vinden als je mijn video liked & subscribed op mijn channel:

Verder ga ik nu lekker naar bed 
en daar The Originals & the Vampire diaries kijken!!
Let's battle! :)

Wat hebben jij liever: 
rustig/stilstaand licht of flikkerende led kaarsjes?

Slaap lekker