23 November 2013

Beautypakketje gewonnen van Jouvence ❤

Yeeey een pakje!! :D
Laatst had ik meegedaan aan een super coole winactie en ik had gewonnen!! :D
Ik vroeg nog in de deelnemende comment of de gene die hem won ook graag een blogpost of iets hierover wilde schrijven omdat ik zo nieuwsgierig was over wat er allemaal in zat :) Nu mag ik het zelf doen!! Dankjewel Amy! <3
Wat zit erin en wie is Amy? lees snel verder!

Goed ingepakt!!
Hihi het doosje zit propvol! ik deed er echt een paar minuten over om het open te krijgen.. lange nagels zijn soms zo onhandig ;)

iiiiii :D
Zo veel leuke dingetjes en super leuk bij elkaar bedacht!

Lifecare - Reinigende poriënstrip & Dr van der Hoog - Lovely lily masker
Wat op zich super grappig is, dat ik een paar dagen terug bij iemand op een blog over deze poriën strips las en ik deze graag wilde uitproberen :P en nu zit hij in dit pakketje! :D
Ik ben ook helemaal dol op de maskers van Dr van der Hoog! Kan er geen genoeg van krijgen. Dit masker ken ik nog niet maar ik vraag me af.. is het niet beter dat ik deze bewaar tot de lente zonnetje weer komt, wat denk jij Amy?

Jil Sanders - Sun & een Super coole tweezer
Deze eau de toilette ruikt geweldig lekkerrrr!! ik zou bijna de zomer erdoor gaan missen hihi. Deze zal snel op gaan ;)
De tweezer vind ik super gaaf. Nog nooit zo'n leuke tweezer gehad! :D

Houten armbandje & bruisbal?
Ik vind het zo mooi dat dit armbandje van hout is (ik hou daar van!) De afbeeldingen van heiligen kan ik ook waarderen, vooral nu we de december maand naderen.
Ik ga hem zeker dragen ;)
Dit is een bruisbal denk ik? Ik hoor snel van Amy wat het is ;)


Essence - Mini lipgloss set
Deze lipglossjes zijn super super super schattig!! en ik ben helemaal dol op roze, yeeey Amy! :D


Doorzichtig, glitter roze & mat roze
Super leuke kleurtjes en ik heb de middelste de hele avond op gehad en hij blijft heel erg goed zitten. Plakt niet. LOVE it!


Catrice - 420 Dirty Berry
Dit lakje is geweldig mooi! (serieus nog nooit opgevallen in de winkel.)
De kleur heet dan wel Dirty Berry maar voor mij is dit toch wel de perfecte lavendel kleur! en ik hou zoooooo van lavendel! SCORE!:D

Toen ik het pakje vanmiddag kreeg ben ik gelijk mijn nagels gaan lakken en heb ik deze foto's gemaakt. Rond 5 uur merkte ik dat ik nog foto's moest maken van mijzelf voor mijn blogpost zonder beugel ;) Punt is het dat de foto's nu super grauw zijn. Dus morgen ga ik nog een poging doen tot beugel free foto's maken. :)
Wel staat er op Instagram al een mini sneakpeak zonder beugel 
en met een OOTD:D

Dankjewel <3
Ik ben Amy super dankbaar voor deze leuke prijs! Echt zo veel leuke verrassingen! Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te zien wat zij allemaal heeft uitgezocht voor de winnares Ik zou het super super super leuk vinden als jullie een kijkje nemen op haar blog. Ze schrijft heel leuk en gezellig. Ik ga ook elke dag even langs om haar nieuwe blogposts te lezen. De link naar haar blog:
Nogmaals super bedankt Amy