01 November 2013

De Tuinen 4 Seizoenen balsem review

Forever balsem
Deze 2 potjes had ik afgelopen dinsdag gekocht met een heleboel andere leuke producten voor erg leuke actie prijsjes.
Hiervan waren er gelukkig nog 2 en er zat een sticker op met 2e gratis.

Yellow goodness
Deze balsem is vrij van kleurstoffen en parabenen.
In deze rijke balsem zit geen water en is speciaal voor huid en handen. De Lanoline, cocosvet en caroteenolie zijn lekker verzachtend voor je huid. Yes please :D

Ojee?
Ik was nog niet bekend met het effect van cocosvet :) Toen ik met mijn vinger de balsem aanraakte en het veranderde in een vloeibaar olie achtig goedje dacht ik; BAH het is over de datum! xD 
Nope, blijkbaar is dat gewoon de reactie van cososvet als het in aanraking komt met iets warmers haha, silly me :D

Review
Ik had iets te veel op mijn hand gedaan, maar je ziet nu goed dat het door de warmte van je huid goed waterig word.
Wanneer je 't even goed verdeeld over beide handen en helemaal inwrijft dan voelen je handen super zacht en verzorgd aan.
Niet als je te veel op doet, dan is het vettig ;) haha

Het heeft een heerlijke subtiele geur. Het doet mij denken aan de Aloë Vera lijn van de Tuinen. De geur trekt binnen max 15 min weg. Dus als je parfum draagt zal deze balsem niet werken als stoor zender.

Ik ben blij dat er nog 2 van waren, 
het is een fijn erg product.

Wat vinden jullie van het eigen merk van de Tuinen?