04 November 2013

Dille & Kamille eerste haul/shoplog ever!

Dille & Kamille haul shoplog
Helemaal happy!
Afgelopen woensdag ochtend zijn mijn moeder, zus en ik voor 't eerst wezen shoppen bij Dille & Kamille. OMG was een super schattige en snoezige winkel!
Ik heb mij ingehouden deze keer zodat ik een reden heb om nog eens terug te gaan shoppen :)

Dille & Kamille snoepjes
Snoepjes!
(€1,95 per stuk)
Honing bijtjes, peertje en citroentjes, JUMMY :D
De snoepjes zien er zo ouderwets lekker uit. Ik maak ze nog niet open, ik wil eerst nog een mooie weckpot er voor kopen. Helaas matchte de weckpotten niet bij wat ik al had. Maar ja dat is mijn smaak. Mijn zus heeft een super cookie weckpot daar gescored :)

Dille & Kamille honingdoper
It's official!
(€1,95)
Ik heb hem eindelijk: een klassieke honingdoper!
Prachtig dingetje vind ik het. Of het handig is weet ik niet. Gewoon een leuke 
"honing-gek-collectors-item" :D

Dille & Kamille jute zakje
Klein schattig jute zakje
(€1,50)
Deze kleine jute zak is gewoon super handig om pepernoten in de doen :D
Zeepjes in te bewaren, mini samples whatever you want.
Vol stoppen met lavendel ;)

lavendel plantje
Mini terracotta potje met lavendel
Dit inimini potje met lavendel zaadjes erin heb ik niet bij Dille & Kamille gekocht, maar dit kan je wel daar kopen :) Ik had dit al iets eerder gekocht bij Broeders Gezondheidswinkel. Gewoon om te kijken of je lavendel in de winter in huis kan kweken. Dat leek mij wel leuk :)

Dille & Kamille terracotta pot en schotel
Een medium terracotta potje
(potje €0,75 / schoteltje €0,60)
Stel dat de lavendel gaat groeien dan moet hij een keer verpot worden :D Waarom dan niet weer in zo'n schattig terracotta potje (met bijpassend schoteltje)

Dille & Kamille plum planten pot
PLUM pot!
(€2,95)
Deze prachtige basic pot in de kleur plum, is perfect voor als de kleine mini lavendel hopelijk groter wordt en anders mag ik een ander plantje heel gelukkig maken. Een mini kerstboompje tot die tijd lijkt mij ook wel erg leuk.

Dille & Kamille pompoen etiket bordjes
Pompoen bordjes!
(€1,75 per stuk)
Dan is Halloween wel voorbij en zo, maar toen ik deze tegen kwam was ik gelijk verliefd. Ik ga volgend jaar echt weer een hoop pompoenen planten en dan voor deco in de tuin zet ik deze super snoezige bordjes erbij!

Dille & Kamille is een super mooie, gezellige en handige winkel
Het heeft een hele natuurlijk en authentieke sfeer.

Ben jij wel eens bij Dille & Kamille geweest en waar shop jij dan speciaal voor?