02 November 2013

Dove Purely Pampering 2 douchecrèmes review

Dove purely pampering douchecreme sheaboter vanille pistache meiklokjes
Een nieuwe ondekking
Deze douchecremes heb ik laatst gekocht bij het Kruidvat. 
Dove Purely pampering voedende douchecrème met Pistache&Meiklokjes en Sheaboter&Vanille. Ik had op mijn voordeelkaart een actie gekregen met 50% korting op de Purely Pampering lijn van Dove. Yes please! Ik was met beide producten nog niet bekend dus ik dacht ik pak deze actie om dat te veranderen.

Ze zijn allebei erg erg erg lekker en super zacht op mijn huid. Ik had niet anders van Dove verwacht ;) 
Persoonlijk denk ik dat ik de sheaboter&vanille lekkerder vind. Na het douche ruikt mijn huid naar deze douchecrème en de douche niet. Bij de andere blijft de geur ook erg sterk in de douche hangen en ik vind dat niet nodig.
Ik denk omdat de pistache&meiklokjes nog nieuw is dit wel een verbeter puntje zou kunnen zijn, want bij andere geuren van deze lijn ervaar ik gewoon hetzelfde als bij de sheaboter&vanille. Geur op mijn huid mag blijven die uit de douche moet niet blijven hangen.
Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik de geur van pistache & meiklokjes wel lekker vind maar je ruikt gewoon dat hij heel erg "bedacht is" je weet wel "té bedacht".
Niet dat hij vies is  of zo maar je ruikt dat gewoon eraan af.

Verder top producten gewoon lekker kopen en genieten!

Welke lijn of geur van Dove vind jij het einde?