19 November 2013

Dr. Oetker verwen muffins naturel gebakken


Jummy!!
Vanmiddag heb ik deze super, super, super lekkere muffins gebakken. Ik was klaar met shoppen en wist toen even niets te doen, dus dan maar even muffins bakken :D

Dr. Oetker - Verwen muffins naturel.
Ik kocht dit pak laatst bij de Albert Heijn met 35% korting. Ik heb goed gekeken naar de verpakking en de houdbaarheidsdatum en er mankeerde niets aan (hij lag daar helemaal alleen) dus voor mij een goede reden om lekker goedkoop muffins te bakken :D

De inhoud
Vormpjes, de muffin mix, parel suiker en chocolade stukjes.
hierbij hoefde je alleen 50 ml water, 90 gr boter en 2 eieren toe te voegen.
Die vormpjes zijn geweldig, super stevig.

20 minuten op 175'C (heteluchtoven)
Ze rezen echt super goed en damn zo lekker!
Met de voorbereidingstijd en baktijd ben ik in totaal een halfuurtje bezig geweest.
Helaas krijg je uit dit pak maar 8 muffins en niet standaard 12.

Ik heb er net 1 op en omg zoooo lekker.
De smaak doet mij echt denken aan een super kawai tea party
of juist een heel elegant high tea,

Aanrader!