10 November 2013

Essie nagellak update en allemaal gezellig in de keuken :D

Nagellak update!
Ik draag hier het kleurtje Leading Lady van Essie al SINDS DINSDAG.
Zonder basecoat en topcoat. Ook heb ik deze week niets meer aan mijn nagels gedaan dus niet hoekjes bijgewerkt. Zoals ze ziet zijn er aan paar mini stukjes vanaf dat is dus vandaag gebeurt.

Ik raad dit lakje en de rest van Essie heel erg aan.
Dit is is mij nog nooit gebeurt dat een nagellak het op "mijn" nagels zolang is blijven zitten. AANRADER!!

Allemaal in de keuken yeeh :D

Pepernoten!
Ik heb aan het einde van de middag lekker pepernoten zitten rollen & bakken.
Wil jij weten hoe die zijn gelukt, kijk dan hier :

winter snowflake nailart
Who's ready for winter
Mijn zus was bezig met een prachtige winter nailart. Ze begon met het prachtige sneeuwvlokje op haar pink en besloot toen om nog leuke dotjes op de rest te doen.
op haar ringvinger zitten een super mooie zilveren glitter nagellak. Ik geloof dat zij hier ook 2 kleuren van Essie heeft gebruikt.

(Heb jij al zin in de winter?)

Diner!
Mijn moeder was bezig om lekkere macaroni te maken. Mama & mijn zus zijn de laatste tijd echt dol op courgette (Ik niet). Overal gaat het doorheen haha :D

Tara dol op macaroni? huh?
Tara kwam er ook weer gezellig bij zitten. Waarom?
(Zie vorige foto) Mama is ui aan het snijden...ui ui ui...wat komt er na ui?
Jup GEHAKT! and she knows that!

Hoe was jullie dag?