14 November 2013

Kruidvat geurkaarsen haul/shoplog & review


Mijn eerste 2 geurkaarsen
Dit zijn mijn 2 aller eerste geurkaarsen ever.. ik haat geurkaarsen normaal omdat ze zo vies en chemisch ruiken (vaak), maar deze ruiken echt geweldig!! Je zou denken huh maar we hebben toch al eerder geur kaarsen voorbij zien komen. Jup dat klopt, want ik was dit zakje met deze 2 kaarsen kwijt en heb die gisteren weer gevonden :)

Heavenly
Ik heb voor deze 2 geuren gekozen: Cotton Fields & Winter Time.
Ik weet niet meer hoe veel ze kosten. Het bonnetje is foetsie, maar ze zijn zeker niet duurder dan 2 euro!! Ik dacht ik begin met 2 van deze normalere formaat kaarsen, voordat ik zo'n mega pot met afsluitbare deksel koop. (die trouwens uber cute zijn!)

 Cotton Fields
Deze kaars ruikt echt letterlijk naar mijn schone beddengoed als ze net uit de was komen. Al mijn beddengoed is 100% katoen en ik was alles met kleur wasmiddel van C1000 (uit zo'n grote kartonnen voordeel verpakking.) Misschien handig om te weten voor als je wilt dat je bed naar die kaars ruikt :D 
Ik vind de geur echt heerlijk en ga deze ook zeker vaak branden. De geur doet mij denken aan lekker schoonmaken, een frisse heldere ochtend, schoon beddegoed...duh en rond lopen in een lounge kleding :)

Winter Time
De winter is officieel begonnen yeeeh!!
(Ik volg de boeren seizoensindeling niet de astronomische) afgelopen maandag is het begonnen, toen was heel het dak van onze schuur bevroren, brr ;) Dus nu mag ik deze kaars lekker gaan branden. Hij ruikt heel warm, zacht en knuffelig. Een betere beschrijving kan ik niet bedenken (ps er zit absoluut geen lavendel in, hij is gewoon leuk paars) Deze geur doet mij denken aan je warme zachte bedje waar je elke nacht weer heerlijk slaapt, het moment als je weer thuis komt van een fijne wandeling in de sneeuw, lekker binnen zitten met een grote kop chocomelk en daar je handen mee warmen en alles wat zacht en fluffy is.

Ik ben heel slecht in geuren beschrijven over wat er allemaal in zou zitten.
Ik kan 't beter beschrijven door herinneringen te zoeken bij de geur.

Heb jij wel eens geurkaarsen van Het Kruidvat gehad?
Wat vond jij ervan?

Slaap lekker