12 November 2013

Last van stink schoenen in de herfst en winter?

Jacob Hooy lively shoes
Werkt dit? JA dit werkt!
Nu dat het herfst/winter is dragen we allemaal weer dichte schoenen soms zelfs met een dikke voering van binnen. Dus na een middag shoppen of een fijne wandeling wil niemand meer daarna in jouw schoenen ruiken.

Deze inlegzooltjes ruiken goed sterk, sterker dan jouw stinkende schoentjes! (niet storend) Mijn voeten of schoenen wil je echt niet ruiken na een middag shoppen, trust me! Voeten kun je nog wassen maar met super dure leren schoenen wil je dat toch liever niet. 
Ik heb de geur Seabreeze gekozen omdat hij echt heerlijk fris is. je hebt ook nog andere geuren alleen die vond ik te soft (de geur soort dan). Lavendel... dat hoeft voor mij niet. Wel mijn favoriete geur maar ik heb toch liever dat mijn schoenen fris ruiken dan naar ontspannende lavendel ;)
Leg ze in je schoenen nadat je ze een lange tijd hebt gedragen en binnen een paar uur ruiken ze weer helemaal fris.

Ze kosten helemaal niet veel.. 
Hoeveel weet ik niet meer, maar als ze té duur waren had ik ze niet gekocht :p
Ik heb ze gekocht bij de Tuinen.
Aanrader!!

Hoe erg stinken jouw voeten? 
What the..! Serieus wat een vraag is dat :O
Opnieuw!
Waarnaar zou jij graag willen dat jouw schoenen ruiken? 
:D haha

Slaap lekker!