17 November 2013

Maybelline Silk Glam Eyestudio palettes haul/shoplog & review

Pakje uit Spanje :O
Iedereen kent deze kleine Maybelline palettetjes wel, je kon ze vroeger gewoon bij de drogist kopen, nu zijn ze alleen nog maar te vinden bij de Big Bazar. Helaas bij mij in de buurt zijn ze allemaal uitverkocht, echt al die dozen af gezocht. Ik zweer echt bij deze soort palettes van Maybelline dus ik heb een bestelling gedaan uit Spanje :) daar kon ik er nog een paar vinden.

Ze zijn daar wel een stuk duurder dan gewoon bij de Big bazar, daar kosten ze gewoon 3 euro. bij deze shop kon ik er 8 euro voor uitgeven, plus verzendkosten. Het is mij 100% waard :)

22 Bronze Drama
Dit palette zijn jullie al wel eens tegen gekomen in mijn Autumn Tag. Ik ben er helemaal verliefd op, ik raag het in de zomer & herfst heel graag en als er aarde tinten in mijn OOTD zitten :)

Swatch
De kleuren dekken heel goed en zijn erg aanwezig. Ik heb mijn vingers lichtjes over het palette gehaald en er kwam al zoveel kleur vanaf.
Ik ben er dol op!

20 Coral Drama
Dit palette kende ik nog niet maar vind ik wel echt prachtig. Zeer mooie warme kleuren voor de herfst en winter.

Swatch
Wooow wat een kleuren! Binnenkort eens lekker tekenen ;P Ook is dit palette natuurlijk super sterk van kleur. Helemaal verliefd.. ik ben er nú gelijk nog een aan het bestellen :D

Het is super laat en ik kan weer eens niet kiezen tussen aan paar andere kleurtjes die ik tegen kwam op de website... dan maar weer allemaal?! xD
Weer een pakje uit Spanje!

Zijn jullie bekend met deze palettes?

Welterusten