26 November 2013

Maybelline spontane haul/shoplog!!

Nog meer Maybelline!
Laatst toen ik aan het shoppen was in het centrum wilde ik nog een The Eraser eye concealer kopen, maar merkte dat ze bij het Kruidvat, Etos en DA allemaal uitverkocht waren en het de plek waar ze normaal stonden ook helemaal weggehaald was.
OMG ze zouden toch niet voor goed weggaan! :(

Ik ben wat rond gaan bellen in de stad en gelukkig had de Trekpleister er nog één! Speciaal heeft mijn moeder mij daar met de auto gebracht. Ik kom nooit in die hoek van Oosterhout. Voelde mij ook echt als een wildvreemde daar rond lopen xD

Nadat ik bij de Trekpleister geweest was dacht ik; waarom hier ook niet nog even kijken bij het Kruidvat. In dit stuk van oosterhout gok ik niet dat je veeeel beauty fans hebt en jawel goed gegokt, er stonden er nog 3!!! :D

Maybelline - The eraser eye consealer - Fair
Normaal €11,18 nu €5,59
Ik heb in totaal nu 6 dichte concealers en 1 aangebroken :) nu kan ik nog wel even vooruit!
Ik gebruik deze concealer niet alleen om je wallen onder je ogen mee weg te werken.(waar voor hij is bedoeld... of zo) Hij werkt gewoon geweldig als "alles" concealer.
Ook merk ik sinds ik deze wonder concealer gebruik dat als ik ergens een puistje of zo heb dat het puistje niet erger wordt. (Met andere concealers werd het vaak 10x erger)
Ik vind het daarom ook vreselijk dat deze eruit gaat :(

Maybelline - The eraser foundation - 010 Ivory
Normaal €15,50 nu €7,75
Hiervan stond er nog 1 bij het Kruidvat, ik ken deze foundation helemaal niet dus dacht waarom niet proberen. Wel tegen mijzelf gezegd: je moet niet verliefd worden want ik heb er niets aan omdat hij ook uit het assortiment gaat.

Alle Instant Anti-Age producten van Maybelline gaan eruit.
Waarom.. geen idee. Maar als jij nu denkt.. SHIT dan zou ik snel een rondje rennen in de stad en overal kijken of er nog iets van is. Er zit nu ook  overal 50% korting op.
Ik zeg rennen!

Gebruik jij the eraser lijn (foundation of concealer)?