03 November 2013

Panda natural mix drop

Tijd voor een dropje!
De vorige keer dat ik drop kocht belande het binnen 5 minuten gelijk in de prullenbak.
Nu ben ik terug gegaan naar de basics en heb daarin een kleine verandering gemaakt. Zodat mijn verslaving met panda dropjes niet gelijk inkicked als ik ze weer proef :D

Deze keer heb ik gekozen voor de mix in plaats van de gewone basis drop van Panda
De zwarte in het midden met die gaatjes is de basis drop... en zo ontzettend lekker!!
Hopelijk dat ik deze keer de zak niet in 1 keer op eet :)

Daar is hij weer :D
Ik had trouwens 2 zakken met drop (2e gratis bij de Tuinen), dus ik had 1 zak al gelijk in 't blik gedaan. Nu heb ik net ook de andere zak erin gedaan :D
Mijn super cute vitage dropjes blik :D

Heerlijk!
Dit noem ik drop. Sorry, maar het tuinen merk drop kan hier niet tegen op!
Wanneer zou de bodem te zien zijn? ;)

Lus jij dropjes en wat zijn jou favoriete?