24 November 2013

Pss Pss Pacific Rim... OMG This is the End!!

pacific rim this is the end marjolein kucmer
Late night art
Ik ben helemaal sucked into de movies en shoppen...
Vanmiddag heb ik de helemiddag online geshopt... laten we zeggen groot boodschappenlijstje gemaakt hihi :) Daarna gezellig 2 super films gekeken.



Pacific Rim
Deze film is echt fantastisch mooi! Knallen maar!
Ik ben echt dol op dit soort films, lekker grote monsters, grootschaalige rampen en daarna dat onderzoekingsproces van die wetenschappers. Love it!
Voor meer info kijk de trailer!!



This is the End
Deze film is awesome! Ik dacht eerst; het is een parodie van alle recente "World Ending Movies" maar het si gewoon een awesome standalone film of hoe je dat noemt hihi!
Hij is echt geniaal! ook dat de acteurs gewoon hun eigen naam hebben in deze film :D love it! Je moet deze film gewoon kijken! ik verplicht het je ;)
KIJK die trailer! :)

Ken jij deze films al? you love it too? ;)