20 November 2013

Shop till you drop!

I went on a shopping spree!
Sinds zaterdag ga ik helemaal los op het internet, wooohooo! :)
(één keer heb ik tot 3 uur 's nachts door geshopt :O)
Lees hier mijn avontuur!

Friendliest Friend!
Het begon zaterdag avond. Ik was aan het wachten tot Jofee op twitter vertelde wanneer de website live zou gaan. Op het moment dat hij live was heb ik gelijk een Friendliest Friend T-shirt gekocht! I'm part of the Friendliest Friend army/community!
Link:
Sacconejolys marjolein kucmer

Kerst?
Zondagochtend kreeg ik de nieuwsbrief van The Body Shop met daarin gratis verzenden voor het hele weekend. Dus toen heb ik even rond gesnuffeld voor iets wat met kerst te maken had en jawel. Binnenkort een kerst Body Shop pakketje open maken yeey! :D
Link:
The Body Shop marjolein kucmer

Sinterklaas?
Zondag toen ik mijn Maybelline blogpost aan het schrijven was kreeg ik die kriebels en wilde opeens meer. Dus ik ben weer naar die website geweest om nog eens te gaan shoppen. Er is nu weer een pakketje onderweg vanuit Spanje :)
Link:
remakeup marjolein kucmer

Super cute!
Zondag en maandag heb ik 2 bestellingen gedaan bij de H&M :) Groot gevecht want om de 2 uur was een rokje in mijn maat uitverkocht! Ik was nog verder aan 't shoppen daar, dus op het moment dat ik dacht; nu kopen.. weer uitverkocht. Maar gelukkig is het gelukt!
Link:
H&M marjolein kucmer

Leather!
Maandag nadat ik mijn bestelling had gedaan bij H&M dacht ik; Ik wil nog zwarte ballerina's of loafers! Het liefst zo goedkoop mogelijk, want ik loop niet dag in dag uit op ballerina's... meer en deel wat ik nog heb is van toen ik 16/18 was!
Link:
Van Haren marjolein kucmer

Golden Goodies
Gisteren avond kwam hij dan online: The Golden Glossybox! Ik dacht; doe eens gek en geef je zelf een overvloed aan Glossybox kerst producten. De box heeft een waarde van 90 euro + hij is nog te bestellen! Bestel deze box via Google Chrome.
Link:
Glossybox marjolein kucmer

可愛い
Ik ben echt dol op Ebay shoppen en heb daar ook erg veel gekocht. Heel erg veel Rilakkuma pakjes komen nu mijn kant op, maar ook erg veel andere leuke dingetjes bijv : de mooie Ayumi Hamasaki wimpers, Essie nagellak, een Rilakkuma onesie... zooo veel :O
ebay marjolein kucmer

Confessions of a Shopaholic
In totaal komen er 43 pakjes mijn kant op :O
(dit allemaal + 3 gratis cadeautjes en 1 YesAsia pakje!) 
Maar nu ik stop even met shoppen ;) denk ik, hoop ik!? 
Ik ga mijn best doen! Natuurlijk ga ik wel overal over bloggen ;)

Do you have some confessions to make?