05 November 2013

SHOPAHOLIC :D

Shopaholic!
Mijn moeder en ik zijn vandaag gezellig wezen shoppen en ook weer flink uitgebreid. Ook al wat leuke kleine dingetjes voor bij de winactie gevonden! ;) Wat Ik hier draag is heel erg zwaar! Maar ik ben heel wat gewend met al dat shoppen van mij. "Ik heb shop spierballen gekweekt" hahah :D

We hebben het super gezellig gehad zoals altijd. We zouden ook nog lekker een terrasje pakken alleen dat waren we helemaal vergeten en daar hadden we ook geen tijd meer voor toen we zagen dat 't Tara-tijd was.

Essie: 246 Leading Lady
Deze nagellak heb ik vandaag weer op gedaan, want het Catrice oranje lakje begon er helemaal af te bladderen zoals je misschien al in de blogposts van gisteren had gezien. Ik hou echt van deze nagellak: hij droogt geweldig snel, dekt goed, blijft stevig zitten en is gewoon prachtig mooi! Love it!

Winactie shoppen!
Voor de winactie was 't even zoeken naar leuke dingetjes en toen dacht ik waarom gewoon niet veel van mijn persoonlijke favorieten!
Morgen nog even bellen naar een winkel voor een speciale winactie bestelling ;)
Ik had jullie al verteld suggesties zijn altijd welkom. Al is het nu niet voor déze winactie, ik ga zeker vaker een winacties geven :D

Ik vind 't super leuk dat ik vandaag zóveel nieuwe volgers heb gekregen.
Jullie zijn allemaal zulke lieve mensen! Ik lees jullie blog ook graag en ben jij nieuw dan heb ik jou blog ook gelijk tussen "Mijn favorieten" in mijn browser gezet.

Hoe was jullie dag?
&
Welterusten