21 November 2013

STYD: The Body Shop haul/shoplog!

Mijn eerste Body Shop webshop pakketje!
Zoals ik in Shop till you drop blogpost had schreven, had ik dus een pakketje besteld... Super snelle verzending van the Body Shop zeg!
Nu snel uitpakken!

De Detangling Comb
Normaal €5,00 nu €3,75 
Deze kam is Fair Trade (score!) en gemaakt van berkenhout.
Mijn haar klit enorm snel en best erg. Ik heb namelijk super veel en heel dun haar. Plus het is best lang dus meer ruimte om te klitten. Deze kam ga ik speciaal voor na het wassen van mijn haar gebruiken en voor als het met een gewone borstel eventjes te gevaarlijk wordt ;)

Seasonal body butters gift trio
Normaal €16,00 nu €12,00
Ik kende deze limited edition lijn nog helemaal niet, dus ik dacht; waarom niet gewoon kennismaken met de 3 lijnen via de mini body butters :)
Ze ruiken stuk voor stuk geweldig lekker! Als ik zo naar dit pakketje kijk wil ik ze heel graag opeten xD Dus binnenkort maar eens koekjes bakken!
De body butters zijn precies het zelfde als hun andere lijnen geuren van body butters.
Gewoon lekker dik en vet, wat we gewend zijn. De geur van deze lijn ruikt naar 100% kerst! 

Hebben jullie al iets gekocht uit de limited kerst collectie van The Body Shop?