27 November 2013

STYD: H&M Shimmer oogschaduw haul/shoplog + review!

Oogschaduw!
Zoals ik in Shop till you drop had verteld, had ik ook geshopt bij H&M en dit palette is daar 1 onderdeel van met een paar andere dingetjes nog. Één pakje is nog onderweg van H&M. Binnenkort zal ik ook laten zien wat er verder in het eerste H&M pakje zat, maar nu eerst dit super schattige palette swatchen :D

Kawaii
Dit palette is in de uitverkoop voor €3,- in plaats van €4,95. Wel logisch want dit zijn wel echt de kleuren van afgelopen lente en zomer. Persoonlijk vind ik dat niet erg. Het enige wat ik in dit palette zie is SUPER CUTE! :D

De swatch
Ik vind de kleuren heel erg mooi en goed gepigmenteerd! Ook wrijf-vast; want ik wilde het even met mijn andere hand van mijn vingertoppen af wrijven maar het bleef lekker muurvast zitten. Nou dat is natuurlijk ook echt een plus puntje! Natuurlijk gaat het er wel af met make-up remover. Ik ben er helemaal dol op!
De licht gele en roze lijken bijna op elkaar in de foto maar dit komt door mijn felle daglichtlamp (die kan shimmers soms te erg late shimmeren ;)

Als jij graag dit palette wil hebben voor 3 euro moet je wel snel zijn!
Het is natuurlijk H&M uitverkoop en die gaan vak erg hard!

Wat vinden jullie van dit palette?