07 November 2013

Super mega Haul/Shoplog deel 1: Action

Alles
In totaal haul ik 2 shop dagen. Deze haul bevat spulletjes uit de Action, Xenos, Broeders, Marskramer en De tuinen. Broeders Haul ik niet want bijna alles is voor de winactie en toekomst winacties ;). Als het zover is dan krijg je alles in de winactie blogpost te zien.
Ook het bruine boek in het midden, close-up en geschrijf ik nog even niet, ik heb dit gekocht voor iets wat erg speciaal voor mij is en daar schijf ik apart een blogpost over.
Dus deel 1 Action...

Tadaa!
Kerst, sfeer en beauty. Ik ging met mijn moeder mee om pannen beschermers te kopen en verder niets. Toen zag ik opeens deze dingetjes liggen :D leuk! Ik keek naar dit boek en dacht LOL xD die neem ik mee. Een beauty & fashion basis boekje :D

Inhoud
Het is echt een mooi basis boek en verrassend staan er nog echt veel mooie teksten & info, leuke tips en DIY in. Bijv hele aparte DIY maskers waar ik nog nooit aan had gedacht, Echt leuk. Ik zeg aanrader, ook al zeg jij "maar ja ik weet alles al op het gebied van beauty & fashion", toch een super tof boek om door te lezen. Plus het kost geen drol!

ECHT GLAS!
Ik dacht vorig jaar echt; Nederland is verloren. Overal waar ik kerstballen ging shoppen: alleen maar plastic en goedkope rotzooi. (Bij V&D bij Blokker, marskramer en bij veel tuincentra. Allemaal goedkope troep, waar je te veel voor moest betalen. Ik wil gewoon die mooie versierde of basis kerstballen van ECHT glas, niet plastic! 
En OMG de Action heeft echte glazen kerst ballen en nog mooie ook!!Dankjewel Action!! ik kom snel terug voor nog meer!

Mooi!
De ledlampjes zijn prachtig! Zo fijntjes en sierlijk licht komt er vanaf.
Koop lekker zo'n grote strip met batterijen bij de Marskramer en klaar :D Ik denk dat ik deze om mijn spiegel hang en dat ik nog 1 koop voor in mijn raam :D

Heb jij al zin in de december maand?

Extra
Ik heb nu 20 Bloglovin' volgers en 6 Facebook likes
Pas bij 20 B & 20 F komt de winactie online.