07 November 2013

Super mega Haul/Shoplog deel 2: Xenos

Alles
In totaal haul ik 2 shop dagen. Deze haul bevat spulletjes uit de Action, Xenos, Broeders, Marskramer en De tuinen. Broeders Haul ik niet want bijna alles is voor de winactie en toekomst winacties ;). Als het zover is dan krijg je alles in de winactie blogpost te zien.
Ook het bruine boek in het midden, close-up en geschrijf ik nog even niet, ik heb dit gekocht voor iets wat erg speciaal voor mij is en daar schijf ik apart een blogpost over.
Dus deel 2 Xenos...



Licht
In de vorige foto zie je de 2 grote manden staan en hier het kleintje.
Je hebt 2 modellen van deze manden: hoge en lage. Ik heb thuis al erg veel formaten van dit hoge model, De grootste manden had ik nog niet en die leken mij wel super. Ik heb er gelijk 2 van gekocht. Het kleintje heb ik thuis al, maar vind ik gewoon super praktisch.

Donker
Dit zijn de lage modellen. Ik had er nog geen van deze en dacht laat ik de lage modellen  in donkerbruin nemen voor de af wisseling. Ook heb ik 1 klein mandje extra gekocht :)
Ze zijn super handig om veel spullen in op te bergen of lades netjes mee te verdelen.

I tag you!
Deze old-post-look-a-like-tag memoblaadjes zijn echt super mooi en ik heb nog geen idee waar ik ze voor ga gebruiken. Ze deden mij erg denken aan mijn tagje in mijn Autumn Tag plaatje van mijn Autumn tag blogpost
"too many TAGS aaah!"

CINNAMON
Normaal vind ik de kaarsen bij de Xenos niet lekker (vies & te chemish), Maar deze is wel lekker :O Zo hebben ze er nog een paar: cotton, iets met berry en nog een paar die echt realistisch & lekker ruiken. Deze classic cinnamon vind ik het lekkerst en 't meest herfstig.
En volgens mij zijn de kaarsen een beetje nageaapt van het Kruidvat ;)

Weckpotten!
Zoals ik laatst zei had ik bij Dille & Kamille snoepjes gekocht en wilde die nog niet openmaken omdat ik nog geen pot had :D NU WEL! Deze potten vind ik dus mooier omdat ze rond zijn, voor snoepjes vind ik dat het leukst. Mijn kruiden zitten weer in vierkante potten.

Trouwens de snoepjes zijn stuk voor stuk geweldig lekker! aanrader!!
De smaken van deze snoepjes zijn echt klassiek, als je de naam leest en er dan naar kijkt en dan de smaak die jij bedenkt: dat is hem! Citroen is echt citroen, honing is echt honing en die roze dingen hebben echt die smaak (die ik niet kan beschrijven!)

Wooden goodness
Ze hebben enorm veel super schattige houten kerstboom hangertjes bij de Xenos, maar ik heb speciaal voor deze 2 gekozen. Niet voor in de kerstboom (Die zijn te groot voor mijn mini boompje en beneden hebben wij klassiek zilver erin hangen)
Ik hang ze aan mijn witte kastdeuren voor mijn saaie metalen sleutelgat om ze zo wat warmer te doen laten lijken :D

Hebben jullie al gesnuffeld tussen de nieuwe kerst afdeling van de Xenos?

Extra
Ik heb nu 20 Bloglovin' volgers en 6 Facebook likes
Pas bij 20 B & 20 F komt de winactie online.