08 November 2013

Super mega Haul/Shoplog deel 3: De Tuinen

Alles
In totaal haul ik 2 shop dagen. Deze haul bevat spulletjes uit de Action, Xenos, Broeders, Marskramer en De tuinen. Broeders Haul ik niet want bijna alles is voor de winactie en toekomst winacties ;). Als het zover is dan krijg je alles in de winactie blogpost te zien.
Ook het bruine boek in het midden, close-up en geschrijf ik nog even niet, ik heb dit gekocht voor iets wat erg speciaal voor mij is en daar schijf ik apart een blogpost over.
Dus deel 3 De Tuinen...


Nog meer!
Zoals ik de vorige keer had verteld ben ik echt dol op deze apple pie geurkaarsjes van Bridgewater. Ook dat ik er zo snel mogelijk nog 2 van zou kopen en dat heb ik gedaan :D
De 2e gratis actie zat nog steeds op deze kaarsjes (plus nu ook op 2000 andere artikelen)
Deze kaarsjes ruiken ook erg lekker als ze niet branden, een heel subtiel geurtje komt er vanaf.

Ken jij de geurkaarsjes van Bridgewater?


Extra
Ik heb nu 20 Bloglovin' volgers en 6 Facebook likes
Pas bij 20 B & 20 F komt de winactie online.