16 November 2013

Wandelen in de mist met Tara

Misterious
Vandaag was het echt super misty! Ik heb er weinig van gezien, want ik heb de hele dag in bed gelegen en geslapen of Youtube gekeken. Lekker luie zaterdag :D
Ik ben op het moment even veel vlogs van AprilJustinTV aan 't inhalen, ik liep wat achter...Rond half 6 ben ik eens uit bed gestapt en ging toen gezellig Tara uitlaten.

Blijkbaar had mevrouw mij heel erg gemist vandaag, mijn moeder en zus vertelde mij dat ze de hele dag haar draai niet kon vinden en dat ze vaak aan het ronddrentelen was. Ik wist niet dat ik zó geliefd was. echt super lief. Ze kwam ook ook gelijk heel erg intense knuffelen met mij toen ik beneden kwam, echt aandoenlijk.

Doodmoe
Ze had net een hele tijd gespeeld en gekroeld met en heel klein blij hondje van 13 jaar oud :) hij was helemaal verliefd op Tara. Hij ging constant tegen haar op staan en haar kusjes geven. Tara had niet altijd door dat het een mini hondje was (blind), hij werd af en toe omver geduwd.
Hiernaar kwamen we een of ander rot hondje tegen die gelijk heel gemeen begon te blaffen tegen Tara zonder logische reden. Meestal trekt Tara zich nergens van aan als honden blaffen naar haar, alleen als ze echt gemeen/vals blaffen en dan hun tandjes laten zien dan word ze erg razend. Ze gaat dan altijd heel hard & langzaam blaffen, met een heel diep laag geluid (wat je totaal niet achter haar zou denken xD)
Dus toen was ze daarna erg blij en ook een beetje boos dus toen was ze doodmoe.

Focus
Ik wilde een mooie foto van haar maken tot dat ze in trans ging... volgens mij hoort ze haar vriendje en het gemene hondje (blaffen).
of ze ziet iets? (er is daar niets...)

WooW
Blijkbaar als je buiten in het donker met flits een foto maakt van als er mist is krijg je dus dat effect te zien in het onderste gedeelte.Het is precies op de zelfde plek (check verkeersbord) Dus nu weet je hoeveel vocht er werkelijk in de lucht zit als het mistig is.

Dus ik ga nu maar eens vroeg naar bed, ook al heb ik de hele dag zowat in bed gehangen. is het misschien toch best handig. Want gisteren was het iets van 3 uur geworden doordat ik The Originals & The Vampire Diaries "moest" kijken :D
Dus hop naar bed en lekker AprilJustinTV verder kijken!! :D Hun vlogs zijn zo leuk, je leeft echt met hun mee. Maar deze keer maak ik het niet zo laat als gisteren ;) 
Met de Sacconejoly's ben ik nu helemaal bij en ik kijk echt uit naar de vlog van vandaag voor morgen :) 

Hoe was jullie misty zaterdag?