25 November 2013

Tara heeft een relax momentje

Relaxed
Zondag gingen mijn moeder en ik zoals gewoonlijk bij mijn papa op bezoek en ik heb Tara voor de gezelligheid meegenomen. Tara is stekeblind dus meestal ga ik daar bij haar op de grond zitten zodat zij zich veilig voelt en lekker kan gaan slapen/relaxen.
Vandaag dacht; laten we dat eens helemaal anders doen :)

Little princess
Toen ik met haar een rondje liep rond de kamer om haar te laten voelen/ruiken waar alles was voelde ze dat dit een bed was en gaf er een pootje tegen aan. Toen dacht ik; why not. Tara hop! Natuurlijk heb ik eerst mijn jas erop gelegd anders zit straks heel mijn vaders bed onder de haren.
Tara vond het geweldig en is gelijk in slaap gevallen. Op de foto sliep ze nog niet, maar een uur daarna helemaal in dromenland. Ik zat naast haar dus ik kon mooi mee genieten...(trappen in mijn zij xD)

Thuis mag ze nooit op de bank of een bed.
1. Ze kan niet trappen lopen om boven en dat is ze nooit aangeleerd 
(waar ik nu heel blij om ben!)
2. Ze kan niet zelf van een bank of bed afspringen omdat ze niets ziet.
Natuurlijk maken wij wel eens een uitzondering maar dan moet ze wel constant in de gaten gehouden worden voor wanneer zij zelf eraf wil.

Dus deze ochtend was Tara helemaal in de zevende hemel want ze heeft de hele tijd op het bed geslapen. Heerlijk als ik Tara zo'n cadeautje kan geven :)

Slaap lekker