06 November 2013

Tara staat vandaag weer in het middelpunt


Nieuw botje voor madam
Vandaag ben ik nog even naar de boerenbond voor Tara geweest. De botjes die ik een tijdje terug had gehaald voor haar, daar zat een fout in en die had ik even om geruild. Ook ben ik vandaag nog naar de Action geweest en heb toen flink hoofdpijn opgelopen... pff. Ik had veel aandacht van mijn lieve Tara nodig (cure voor hoofdpijn) en minder aandacht gegeven aan mijn nieuwe spulletjes die ik gisteren heb geshopt.
Kijk mee hoe Tara een nieuw botje krijgt en mij weer cadeau geeft:)

Tara, wil je een nieuw botje?
Tara:*denkt botje(door aandachtig naar mij te luisteren en aan te kijken), ruikt botje(wat voor haar ligt), voelt liefde(oortjes laag) & is blij(staart).*

Resultaat
Ze gaat met haar huidige botjes spelen en is hyper actief xD

Helemaal in het moment
Dat botje is ook leuk, maar niet rond ;)...

Alsjeblieft :)
Old fashion Timo botje uit de goede batch verpakkingen :)
(Er zal nog wel een keer een botjes review komen)
"Tara knows best"

Charmant hoor.
Ze is super dankbaar met dit botje. Ze neemt 't elke keer mee naar de plaats waar ze gaat liggen.

Hoofdpijn & hond = beter
Vanmiddag had ik dus super vele hoofdpijn door de drukte in de Action. Daarna ook anderhalf uur op bed geslapen en daarna ben ik met mijn Snuggie om (over mijn kleding!) want dat zit lekker warm, bij Tara op de grond gaan liggen. We zijn daar half in slaap gevallen. Zo relax om bij een dier te slapen, Mijn hoofdpijn was echt al flink gezakt dankzij haar. Maar opeens stond madam op en ging haar nieuwe ronde botje halen... oje we moeten gaan spelen, straks heb ik weer hele erge hoofdpijn.
Nope.
Tara pakte haar botje en liep naar mij toen en legde het voor mij neer en ging een stukje verderop liggen en naar mij kijken.
Dat is toch gewoon wauw!

Ik zei dit pas nog tegen Selena van Beauty Blog Chick toen haar hondje bij haar opschoot lag hoe mooi het is wanneer honden het aan voelen wanneer jij je niet lekker voelt.

Tara gaf gewoon haar botje cadeau aan mij en ging over mij waken.
Echt wauw, in de dieren wereld is dat echt een groot gebaar naar de alfa.

En hoofdpijn weg, dankjewel Tara.
Slaap lekker iedereen 
en tot morgen