03 November 2013

Truly Yours Amayzine oktober box (super vol!) + eerlijk review ❤

Truly Yours Amayzine oktober box
Daar is hij weer
We hebben er even wat langer op moeten wachten misschien, sommige wachten misschien nog, maar trust me het is het echt waard!

Dit keer heeft Truly Yours samen gewerkt met AMAYZINE.COM omdat de website 31 oktober is geaired. De website kan nog even down zijn, misschien zijn er wat technische probleempjes. Hij zal snel online staan en ons verblijden met hun fashion & beauty news en artikelen.

Truly Yours Amayzine oktober box wegen
Even checken! :D
Ze zeiden "bomvolle box" dus dat moest ik even na checken of hij ook werkelijk veel woog, Hij weegt 583 gr haha :P

Truly Yours Amayzine oktober box inhoud
WOOW!
Dat is vol zeg en groen! Er zitten totaal 8 producten in deze box :)
Ik hou wel van een groene look, vaak zijn de producten dan wat natuurlijker of gewoon lekker met een natuurlijke extract.

Macadamia - Rejuvenating shampoo (€9,70 / fullsize)
Macadamia - Deep repair masque (12,59 / 100ml)
Macadamia - Healing oil treatment (€5,95 / fullsize)
Neutrogena - Deep moisture bodylotion (€8,99 / 400ml)
Apivita - Body tonic toning bath & showel gel (€11,- / 300ml)
Vichy - Normaderm complete hydraterende dagverzorging (€17,50 / 50ml)
Philosophy - Purity made simple one-step facial cleanser (€19,95 / 240ml)
Dr van der Hoog - Quick pure 3 minuten masker met rozemarijn (€7,11 / fullsize)

Ik heb mij vanochtend even lekker verwend en alles in mijn ochtend routine gebruikt, dus ik kan gelijk over alles eerlijk mijn mening geven :D



Macadamia - Rejuvenating shampoo

Macadamia - Rejuvenating shampoo

(100ml)
Color, Sulfate, Paraben free
Als ik zoiets lees word ik gelijk blij, ik hou van merken die bewuster in het leven staan en die ook denken aan ons lieve tere huidje :D De shampoo voelt zijde zacht aan op mijn hoofdhuid, tot verbazing schuimt hij lekker (ik hou van schuim, dat verdeelt makkelijker) en ruikt geweldig! Ik lees helemaal onderaan het ingrediënten lijstje "parfum" dus dat zal het zijn. Maar naar wat hij ruikt is echt een vraag.
Mijn haar voelt aan zoals ik wil dat mijn haar aan voelt, glad, zacht en verzorgd tot in mijn puntjes! + Wat ik net lees... duh kleine lettertjes lezen Marjolein.. dat deze shampoo voor droog en beschadigd haar is. Nou komt dat even mooi uit! Perfect match.

Macadamia - Deep repair masque
Macadamia - Deep repair masque
(15ml)
Dit masker helpt je haar te beschermen en terug op sterkte te brengen en glans terug te geven op een goede manier. Het is een lekker dik masker, dus niet een die tussen je vingers weg floept. Hij ruikt weer fantastisch en in het zakje zit gelukkig genoeg voor mijn haar. Hij is makkelijk te verdelen en makkelijk uit te spoelen.
Ik heb enkel deze 2 producten gebruik van Macadamia (shampoo & masker) tijdens het wassen, zodat ik precies kon zien wat welk product deed. Dit masker werkt na dat je het goed heb uitgespoeld en je haar hebt afgedroogd ook goed als anti-klit. Ik moet altijd een conditioner hebben na de shampoo tegen de klitten maar dit masker werk daar ook goed voor :D

Macadamia - Healing oil treatment
Macadamia - Healing oil treatment
(10ml)
Deze Healing oil treatment is voor droog en beschadigd haar, werkt voedend, glanzend, verzachtend en is pluisvrij. Ik gebruik altijd Mythic oil van L'oreal Professionnel maar deze oil is echt 10x anders. Ik nam de zelfde hoeveelheid dat ik normaal pak bij de mythic oil en blijkbaar is dat veel te veel voor deze oil, één mini drubbeltje is genoeg voor mijn haar. "ik voel nu aan mijn haar" en tot in de puntjes voelt het nog steeds super zacht, heel soepel en gezond aan.

Ik ben pas naar de kapper geweest:
Met mijn Mythic oil had ik van; yes, ik ben naar de kapper geweest dat voelt weer fijn aan.
Met deze Macadamia oil heb ik van; Halleluja, ik ben naar de kapper geweest dat voelt geweldig aan!
Dit gevoel wil je als je net naar de kapper bent geweest, dat gevoel dat je er niet meer van af kunt blijven.

Neutrogena - Deep moisture bodylotion
Neutrogena - Deep moisture bodylotion
(75ml)
Deze Bodylotion zorgt dat je huid 24 uur lang gehydrateerd is en je huid fluweel zacht aan voelt. Hij dringt ook snel en diep in de huid.
Hij heeft een vrij neutrale geur en voelt heel zacht aan op mijn huid. Deze bodylotion smeert het fijnst uit als je huid nog licht vochtig is van het douche, want op een kurkdroge huid is hij best vet.

Onderaan deze blogpost heb ik nog een belangrijk puntje over dit product.

Apivita - Body tonic toning bath & showel gel
Apivita - Body tonic toning bath & showel gel
(30ml)
Parabenen, silicone, propylene glycol, phthalates, pcm, nm free
88% natuurlijke ingrediënten
Een heerlijke schuimende douchegel met groene thee en Bergamot. 
Een bewust merk :) het ruikt klassiek natuurlijk en heerlijk verfrissend. Ik gebruik mijn douchegels altijd in zo'n pouf ding en dit keer in combi met deze douchegel: Schuim party! :D of ik ben iets te royaal geweest haha!. Mijn huid voelt super zacht en verzorgd aan door deze natuurlijke douchegel.

Vichy - Normaderm complete hydraterende dagverzorging
Vichy - Normaderm complete hydraterende dagverzorging
(3ml)
Non comedogenic, paraben free
Een dagcreme die onzuiverheden, glimmende huid, onregelmatige tint, spore van acne verminderd.
Ik heb dit product als aller laatste gebruikt (de volgende 2 producten heb ik hiervoor gebruikt). Mijn huid voelde toen super zacht en egaal aan, Totdat ik deze crème lichtjes op mijn huid deed. Juist alles wat ze benoemen dat hij allemaal goed doet, doet hij juist niet en verergert alleen. Mijn huid zag er juist opeens heel onrustig, glimmend en onregelmatig uit. Pas na 2 uur trok dit weg en toen bleef hun beschreven effect over op mijn huid. Dus heel egaal, niet glimmend en niet onregelmatig.

Philosophy - Purity made simple one-step facial cleanser
Philosophy - Purity made simple one-step facial cleanser
(30ml)
Een gezichtsreiniger die je make-up  verwijdert, reinigt, verfrist en hydrateert.
Deze reiniger is erg fijn en ruikt naar een klassieke cleanser. Hij reinigt heel zacht en toch sterk. Het is een dikke vettige mild schuimende substantie. Dit is een heel populair merk en dit product is goud waard. Ik hoor zoveel mensen erover en iedereen zweert erbij maar doordat iedereen zo verliefd is vergeten ze misschien 1 ding...

Hierover verteld ik onderaan deze blogpost iets.

Dr van der Hoog - Quick pure 3 minuten masker met rozemarijn
Dr van der Hoog - Quick pure 3 minuten masker met rozemarijn
(50ml)
Dit masker reinigt je huid tot diep in je poriën en verwijdert onzuiverheden, doordat er ook calendula olie in zit helpt het je huid ook te herstellen.
Ik gebruik altijd van die klei of peeloff maskers. Dit is meer een crème masker wat super vreemd aan voelt als je er onbekend mee bent. Wel super zacht en fijn voor 't verschil een keer. Dit masker was wel een gedoe om van mijn gezicht af te krijgen, maar wat ik er voor terug kreeg is het zeker waard. Mijn huid zag er super fris en wakker uit. Heel egaal en rustig.

Zeven producten stonden er op het lijstje en dit masker niet, dit was het extra product :) Ook vind ik 7 producten al erg veel, dus helemaal bedankt!

Marjolein Kucmer truly yours
Gedompeld in Truly Yours producten
Ik draag hier geen makeup alleen maar een beetje lip balm.
De rest is pure Truly Yours :D
Dankjewel <3

Over die 2 genoemde producten
De Neutrogenar bodylotion en de populaire Phylosophy purity cleanser
bevatten beide parabenen. Ik maak deze producten gewoon lekker op maar ik ben echt niet dol op het feit dat 't er in zit. Ik zal dit ook niet gaan kopen als het op is alleen als ze het eruit halen.

De andere producten
De Vichy dagcrème is fijn alleen als ik zin heb om 2 uur te wachten tot dat het heeft gedaan wat hij moest doen. Dit was een aparte ervaring maar niet voor herhaling.

Het Dr van der Hoog masker is gewoon lekker en ik heb nog twee 3 minuten maskers, ik ben fan van hun maskers :D

De Macadamia haar verzorging is geweldig, ik zit serieus te denken om mijn deze healing oil te benoemen als mijn nieuwe favoriete haar olie. De shampoo ga ik zeker een keer kopen met daarbij een conditioner en het masker.
Macadamia is een serieuze aanrader!

Ik vind deze box echt AMAYZING!
Jullie zouden wel eens mijn haar dilemma gefixed kunnen hebben met deze verrassing :)

Dankjewel