18 November 2013

Update mini potje met lavendel

lavendel planten
Update
Ik had jullie laatst verteld in mijn Dille & Kamille haul dat ik lavendel had geplant in dit super schattige potje, ik was ook erg optimistisch en had gelijk keen grotere pot gekocht in de kleur plum.


What happened?
Ik begon met de gedachten; in de winter kan je geen lavendel planten duh! maar misschien binnen in huis wel. De lavendel is niet eens begonnen met ontkiemen. Nope het eerste wat er gebeurde was schimmel. Lavendel kan dus niet in de winter in huis gaan groeien want...
In de winter is het koud buiten en warm binnen en ook is het vaak vochtig binnen.
Mijn plantje kreeg druppel met water en maar blijkbaar was het vocht in de lucht genoeg om mijn lavendel zaadjes te laten beschimmelen :(

Dus...
Ik denk dat ik de folders in de gate ga houden en de super markten voor wanneer ik weer een mini kerst boompje kan kopen. We hebben er nog steeds 1 van vorig jaar of misschien zelf 2 jaar geleden ooit is gekocht rond deze tijd bij de C1000.
Dus ik hoop heel erg dat ik er eentje vind. zou zo perfect matchen bij dit potje!

Wat is jou plant blunder?