09 November 2013

Welterusten ❤

Vandaag hou ik het kort want het is gisteren avond best laat geworden. Ik ben pas rond 4 uur gaan slapen omdat ik The Originals en The Vampire Diaries nog wilde kijken.
Jup, eigen schuld maar wel leuk! ook vandaag weer een drukke dag gehad.

Weer wezen shoppen, dit keer mijzelf goed ingehouden. Ik had nog wat plaids nodig voor deco en mijn moeder wilde er ook een. Plus ik fiets graag dus hop die fiets weer op :D Mijn kamer wordt steeds knusser en winters en toch cute en pink! Binnenkort komt er wel een foto voorbij :) Dus ook flink gerommeld op mijn kamer. Overal lagen shoptasjes.

 Nu nog even Sacconejoly's op mijn mobiel in bed kijken 
en dan lekker slapen.

Hoe was jou dag?

Winactie
Ik heb nu 20 Bloglovin' volgers en 6 Facebook likes
Pas bij 20 B & 20 F komt de winactie online.

XxX
Welterusten