13 November 2013

Xenos super cute storage mandjes geshopt!

Super cute!
Deze 2 mandjes heb ik gisteren gekocht...laat ik zeggen omgeruild. Want de vorige lading donkerbruine mandjes vond ik toch niet zo geschikt voor wat ik van plan was en iets teveel waar ik geen plek voor had. In deze blogpost: Super mega Haul/Shoplog deel 2: Xenos zie je welke ik bedoel.

Normaal houd ik niet echt van spullen met woorden erop, maar "storage" vind ik een erg mooi woord. Gewoon omdat het een net Engels woord is en een hemel voor een "clutter freak" :D

Er zijn meerdere maten van deze mandjes en nog in 2 andere kleuren verkrijgbaar.
Ik heb die met grijs en een taupe rand en met witte letters erop. Dan heb je ook nog:
Zwart met taupe rand en een witte letters & oranje/warm taupe met taupe rand en lavendelkleur letters.
Mijn zus heeft een van de de laatste kleur en in de maat die net tussen mijn 2 mandjes valt, super mooi ook.ik ben dankzij haar op het idee gekomen, dankjewel! ❤ 

De stof aan de buitenkant is erg dik en van goede kwaliteit. Er zit ook een nette binnenvoering in. De manden blijven zeer goed omhoog staan en zakken dus niet in. Zo zit er ook bovenin zo'n dikke ijzeren rand.

De grote mand op de foto kost: €7,99
en de kleine mand kost: €3,99

De grootste mand komt achter mijn bed op de grond te staan. Dan zie je het woord niet meer, maar de zijkant met het dikke touw vind ik ook prachtig (misschien zelfs mooier;) In het kleine mandje wil ik al mijn geurkaarsen bewaren.. of dit mandje in een kast beland of gewoon midden in mijn kamer dat weet ik nog niet.

Zover was ik vanmiddag nog niet.
Ik was namelijk afgeleid toen ik van Robin van Kissokill.net hoorde waar ik alle Ayumi Hamasaki dvd's,cd's en spulletjes kon kopen :D En toen heb ik de rest van de middag en avond rond geshopt op die website! :D
Dankjewel Robin 

Ik ben helemaal happy met mijn 2 mandjes en dat er nu een groot pakket vanuit Azië mij kant op komt!

Hoe was jullie dag, nog iets leuks gedaan?

Slaap lekker