20 December 2013

3 days makeup haul/shoplog & review deel 1 Kruidvat

makeup haul shoplog maybelline 143 eraser eye concealer lip liner colorsensational eyeliner matic catrice thrilling me softly essence metal glam
Super make-up haul!
De foto is van alles samen
Vorige week woensdag, vrijdag en zaterdag ben ik elke keer op de fiets gesprongen en naar het Kruidvat & de Trekpleister gefietst. Ze hadden erg leuke aan biedingen en ik had super veel zin om lekker te fietsen. Ik ben erg blij met mijn aankopen!
Deze haul is van de producten die ik bij het Kruidvat kocht.

Maybelline - The Eraser eye concealer - fair Essence - Metal Glam highlighter powder
Woensdag
Op Amy haar blog (Jouvence) had ik een oogschaduw review van de Essence Metal Glam 01 gezien en vond die super mooi. Toen ik in het Kruidvat stond dacht ik opeens volgens mij heb ik zo'n soort kleur al. Maar ik heb serieus gewoon 0,0 highlighters in mijn stash en deze vind ik wel echt gaaf! Ook zag ik nog een The eraser eye concealer in de kleur fair!! score!

Maybelline - The Eraser eye concealer - fair swatch
Maybelline - The Eraser eye concealer - fair swatch
Prijs €5,59 + gratis bioscoopkaartje
Ik heb niets op mijn hand om te concealen ;) maar hij blend echt perfect met mijn huidskleur.Het wordt nog serieus moeilijk om een bijpassende foundation te kopen (de gene die ik hier kocht is te donker, dat was al super licht)

Essence - Metal Glam highlighter powder
Essence - Metal Glam highlighter powder
Prijs €2,99
Mijn eerste highlighter! Hij is super gepigmenteerd en geeft een stralend effect op je huid. Je hoeft hem niet alleen op je jukbeenderen te gebruiken, hij is ook erg mooi om je ogen te hightlighten. Ik vind het een erg mooie highlighter!

Maybelline - Colorsensational Lucious lipgloss - 410 Peach Sorbet Maybelline - Eyeliner matic - Black Maybelline - Express finish 40 sec - 143 Pearly pink
Vrijdag
Deze 3 dingetjes heb ik in 2 keer gekocht. De lipgloss heb ik in Oosterhout noord gekocht en de rest in het centrum. Ik wist niet wanneer ik alles samen kocht of ik wel meerdere bioscoop kaartjes zou krijgen en ik moest toch in het centrum zijn :)

Maybelline - Colorsensational Lucious lipgloss - 410 Peach Sorbet
Maybelline - Colorsensational Lucious lipgloss - 410 Peach Sorbet
Prijs € 3,15 + gratis bioscoopkaartje
De Watermelon Punch die ik laatst liet zien in een haul smaakte zo lekker, ik wilde ook heel graag deze uitproberen. Hij smaakt lekker!! :D Over de kleur valt weinig te zeggen. Hij is gewoon doorzichtig.

Maybelline - Eyeliner matic - Black
Maybelline - Eyeliner matic - Black
Prijs €4,15 + gratis bioscoopkaartje
Tijdens het rondsnuffelen kwam ik in mijn gedachtens erachter dat ik eigenlijk helemaal geen zwarte eyeliner had. Alleen maar 1 Aziatisch (dik) kohlpotlood en 1 bruin oogpotlood van  de Hema. Deze eyeliner was met 50% afgeprijsd, dus dat was wel handig! Hij is lekker basis en mooi van intensiteit.

Maybelline - Express finish 40 sec - 143 Pearly pink
Maybelline - Express finish 40 sec - 143 Pearly pink
Prijs €4,40 + gratis bioscoopkaartje
Ik ben echt dol op Maybelline 40 sec nagellak! Hij droogt super snel (zelfs binnen 40 sec!)
Hier draag ik 2 laagjes en beide laagjes zijn droog in totaal 40 sec! De kleur vind ik echt super cool, lekker fel roze!

In totaal 4 gratis bioscoopkaartjes gescored!

Meestal zijn de producten van Maybelline niet zo goedkoop. Maar veel van deze producten zijn standaard met prijs verlaagd of gaan er definitief uit. Kijk snel bij de Maybelline displays (overal waar Maybelline wordt verkocht!)

De gratis bioscoopkaartjes actie bij geselecteerde make-up artikelen 
is geldig tot 24 December, kijk voor voorwaarden in de Kruidvat folder.

Hebben jullie nog gratis 
bioscoopkaartjes gescored bij het Kruidvat?