20 December 2013

3 days makeup haul/shoplog & review deel 2 Trekpleister

makeup haul shoplog maybelline 143 eraser eye concealer lip liner colorsensational eyeliner matic catrice thrilling me softly essence metal glam
Super make-up haul!
De foto is van alles samen
Vorige week woensdag, vrijdag en zaterdag ben ik elke keer op de fiets gesprongen en naar het Kruidvat & de Trekpleister gefietst. Ze hadden erg leuke aan biedingen en ik had super veel zin om lekker te fietsen. Ik ben erg blij met mijn aankopen!
Deze haul is van de producten die ik bij de Trekpleister kocht.


Vrijdag
Er was een actie bij de Trekpleister dat alleen die vrijdag en zaterdag alle make-up 2e gratis was. En OMG ze hadden nog 2 Maybelline concealers in de kleur fair! Verder heb ik daar nog wat rond geswatched. Ik ben bijna een prof swatcher :D

Maybelline - The eraser eye concealer - fair swatch
Prijs €5,59 (2e gratis)
Zelfde swatch als in deze blogpost. Gewoon geweldig product! Ik zal binnenkort eens tellen hoeveel ik er nu op voorraad heb!

Zaterdag
Ik had de dag ervoor zoveel geswatched en ook deze lip potloden. Daarna had ik met van die make-up reinigingsdoekjes voor in de tas het er zo ver mogelijk afgehaald. De volgende ochtend keek ik opeens naar mijn hand en nog steeds zaten daar lip potlood streepjes. Dus toen wist ik dat ik gelijk terug moest naar de winkel en die potloden moest kopen :D

Maybelline - colorsensational lip liner -
547 Pleasure me red, 750 Choco pop, 630 velvet beige, 150 - Stellar pink
Prijs €7,99 (2e gratis, totaal €15,98)
Deze lip potloden zijn echte stainers! ik ben er echt dol op. Ik ging alseerste voor de 630 en de 150. De 630 match perfect met de Catrice Pure Shine Colour Lip Balm - 010 Rose & Woody en de 150 matched perfect bij Maybelline - Lucsious Lipsgloss 350 Berry Bella.
De Rode wilde ik omdat rood gewoon onmisbaar is en de bruine is perfect is perfect voor een natuurlijke of "natuurlijke" look.

Catrice - Thrilling me softly - C05 Daredevil
Prijs €1,00
Toen ik bij de kassa kwam, zag ik dat de Catrice Thrilling me softly display daar stond met alles voor 1 euro. Bijna heel de display was al leeg, behalve 2 lakjes en wat lip producten. Dit lakje wilde ik al kopen in het begin, maar ik wist dat ik al ongeveer zo'n kleur had en wilde toen liever veel meer kleurtjes bij de Big Bazar kopen. Maar dit mooie nagellakje laten liggen als hij nog maar 1 euro kost, no way! De kleur is echt prachtig en glanzend!

Ik ben dol op het merk Maybelline en jij?
En wat is jouw favorieten kleur voor op je lippen?