10 December 2013

Chocolade muffins & kleurrijke chocomelk!

A chocolate moment!
Vandaag ging ik helemaal op in de liefde voor chocola zonder speciale reden.
Gewoon lekker random!
Ook wilde ik vandaag de hippe mini marshmellow trend een kans geven.

Dr oetker Verwen muffins chocolade
Wat heb je nodig: 90gr boter, 2 eieren en 50ml water.
 Daarna het mega easy recept op de doos volgen en dan hop de oven in!

Holy goodness
Even 20 minuutjes op 175'C (heteluchtoven) ik heb hem op 180 gezet want wij hebben geen 175. Ze rijzen lovely en ruiken zo geweldig lekker!

OMG
Bijna niet mogelijk om er vanaf te blijven, maar ik ben sterk!
Het is precies het zelfde recept als de naturel muffins maar dan met chocola. 
Echt een aanrader!

Mini marshmellows!
Deze 2 zakjes van 80gr heb ik bij de Action gekocht, ik zag ze opeens op de kop liggen en dacht; oke laat ik die trend eens uitproberen. Iedereen is er zo wild over dus ik ben benieuwd!

Daar zijn we weer
De muffin zit ik nu tijdens het schrijven op te peuzelen... zo lekker!!
De chocomelk is Nesquick van Nestle (de beste!) Daarboven op slagroom van de Jumbo en dan de mini marshmellows! :D

Nu de vraag: wordt ik ook super wild van deze combi?
Nou... NEE!
Slagroom op chocolademelk vind ik altijd al best machtig. Maar marshmellows? Hoe verzinnen ze het! Als je het eet met de slagroom is het gewoon een machtig-romig-suiker-bommetje in je mond en als het de chocomelk aan heeft geraakt is het een 
smerig-slijmerig-plastic-achtig-romig-suiker-bommetje.
Ik snap de trend niet!
Geef mij maar casual chocomelk, dat is van zichzelf al heerlijk.

Dus mijn chocolade moment was/is geweldig nadat de kleurrijke toestand foetsie was :)
Mijn mening is misschien hard maar het komt wel rechtstreeks uit mijn hart.

Hebben jullie wel eens een bakmix van Dr Oetker geprobeerd?
En wat vinden jullie van de mini marshmellow trend?
lekker of niet?