18 December 2013

Douglas make-up haul/shoplog en review!

douglas makeup haul shoplog
 Mij eerste Douglas pakketje!
Afgelopen zondag avond waren mijn zus en ik druk aan het shoppen bij de Douglas webwinkel. Ik moest en zou die Mac wimperlijm hebben en mijn zus wilden ook nog wat halen. Ook had ik nog een 5 euro kortingskaartje gekregen van een medewerkster van Douglas zelf, dus dat kwam allemaal heel mooi uit.

Mac - Duo wimperlijm
Mac - Duo wimperlijm
Prijs €10,50 
Op advies van Robin van kissokill.net heb ik deze wimperlijm gekocht!
We hebben allebei op Ebay iets héél speciaals gekocht...nepwimpers... maar wat voor wimpers ;) Zij vertelde mij dat deze perfect is voor als je hele gevoelige ogen hebt! 
Dus ik ga binnenkort eens lekker plakken! 

NYX - Jumbo eye pencil - 604 milk
NYX - Jumbo eye pencil - 604 milk
Prijs €5,03
Mijn zus zei dat ik deze wel erg leuk zou vinden om te hebben. Ik heb laatst 4 leuke tips gezien wat je er allemaal mee kan doen: als Highlighter, als eyeliner, als primer etc! De kleur is echt super sterk en smeert goed! Ik ben heel erg benieuwd, thanks Bien voor de tip!

NYX - Eye/eyebrow pencil - 933 Gold shimmer
NYX - Eye/eyebrow pencil - 933 Gold shimmer
Prijs €1,95
Ik wilde heel graag een gouden kleur om mijn ogen voor kerst wat te versieren. Maar ik heb pas al zo veel oogschaduw gekocht. Waar ik nog amper iets van heb zijn eyeliner dus why not! Dit is dan ook gelijk handig om er mee te leren omgaan. Ik vind de glans heel mooi, er zitten ook echt veel glittertjes in! Hij is sterk van kleur en blijft goed zitten.  De kleur is misschien niet bang goud maar meer richting brons goud, persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg!

NYX - Eye/eyebrow pencil - 934 Crystal shimmer
NYX - Eye/eyebrow pencil - 934 Crystal shimmer
Prijs €1,95
Dit is geen zilver! Ik heb speciaal gekozen voor deze "kleur" omdat hij doorzichtig is. Dus makkelijker te combineren met elke oogschaduw look die je wilt. Voor kerst, oud en nieuw, whenever! Bom vol glitters, dus weet waar je aan begint! Net als bij de vorige blijft hij goed zitten en is sterk van "kleur", je weet wel! 

Ik ben heel erg blij met mijn aankopen bij Douglas!
Gratis verzendkosten en snelle levertijd!

Bestellen jullie wel eens iets op de 
Douglas webshop of gaan jullie altijd naar de winkel zelf?
En wat vinden jullie van het merk NYX?