21 December 2013

Eiffeltoren Jeweltys ketting van Diolifestyle gewonnen!!

Paris!
Afgelopen maandag kreeg ik opeens een mailtje van Dionne van Diolifestyle dat ik deze prachtige ketting van Jeweltys had gewonnen!! Ik heb met een speciale reden meegedaan aan deze winactie...

Zoals ik jullie wel eens eerder heb verteld ben ik allergisch voor "nep" zilveren sieraden, ik kan alleen maar sterling zilver op mijn huid verdragen (erg vervelend!).

De reden dat ik mee deed aan deze super leuke winactie was speciaal voor mijn zus.
Zij is afgelopen zomer met haar vriend voor het eerst samen naar Parijs geweest.
En nu helemaal verliefd op Parijs! Daarom wilde ik haar dit cadeautje geven.
(Dus ik hoopte heel heel heel erg dat ik de super leuke winactie won.)

Ik ben helemaal super blij dat ik deze winactie heb gewonnen 
en dat ik mijn zus zo heel blij mag maken ;)

Dankjewel Dionne!