11 December 2013

Even kletsen voor bedtijd! Dyslectie & warhoofdje ❤

Bedtijd!
Vandaag heb ik weer heerlijk geshopt! Een heleboel leuke dingetjes gekocht! 
(Behalve de wimperlijm xD Vrijdag ga ik hem halen!) 
Dan ga ik jullie nu iets vertellen, dat misschien een heleboel duidelijk maakt.

Ik wil ook even iets uitleggen aan mijn lieve blog vriendinnen!
Sorry dat ik misschien niet elke dag op jullie blog ben, ik vind het super geweldig om jullie blogs te lezen. Echt, dit zeg ik uit mijn hart.
Er is alleen 1 ding wat mij dagelijks tegen werkt met bloggen & lezen.

Ik heb dyslectie

Ik heb niet de dyslectie dat de letters in mieren veranderen en over de pagina's gaan lopen (zo wordt dat vaak beschreven)
Ik heb dyslectie op het gebied van begrijpen wat je leest.
Het kan soms zijn dat ik jou blogpost wel 2 tot 3 keer moet door lezen voordat ik echt helemaal weet wat er staat. Als ik een comment geef wil ik jullie wel laten weten dat ik heel je blogpost heb gelezen en niet zomaar spam :)
Dus ik doe heel erg mijn best met het lezen van jullie blogs maar dit kost wel veel tijd en energie voor mij.

Mijn blog in het Nederlands schrijven is voor mij dan ook echt een uitdaging.
Engels is voor mij zo veel makkelijker dan Nederlands lezen of schrijven.
Op het begin schreef ik zowel in het Nederlands als in het Engels en ik merkte dat ik nauwelijks spelfouten in het Engels had en 100 in het Nederlands.
Dus sorry als mijn blogposten niet altijd even "spelfoutloos" zijn.

Ik ben soms een beetje een warhoofd
Ik vergeet vaak dingen die ik heb beloofd of heb geshopt, waar ik nog over zou bloggen.

Bijv voor dat ik 3 weken ziek was geweest.. lang lang geleden had ik tot over de 100 euro aan kleding bij de H&M gekocht. Deze zou ik gaan haullen! Helemaal vergeten!
Zo ook nog veel meer dingen.
Dan zou je denken ga plannen!
Dus ik heb zo'n To Do lijstje gekocht... vergeten ik om hem te gebruiken.

Vanaf morgen; 
voeten in op de grond en stop met fladderen
en ga haullen :D

Dus...
Dat waren 2 feitjes over mij!
Nu jij ;)