28 December 2013

Even wat mini updates!

Serieus!?
In onze tuin staat deze margriet en er zit gewoon echt een bloemetje in. Wordt het nou winter of slaan we die over? Moeder natuur wat gaan we doen?
Ik wil jullie vanavond ook wat andere extra dingetjes vertellen!

De roze camera..
Die komt dus blijkbaar pas maandag! Hij werd bezorgt door GLS, die vrijdag ochtend om half 10 als voor de deur blijkbaar stond.. hallo ik sliep! Dus nu kan ik wachten tot maandag.. zucht!

Yankee Candle blogpost..
Ik was hard hard aan het werk vanavond om die blogpost online te krijgen, tot ik opeens werd afgeleid :O, dus nu nog harder werken en dan komt hij morgen ochtend online :D

Shopaholic in het extreem!
Gisteren ontdekte ik een website die zooooooo kawaii is!!! Blippo!! je kan daar heel heel veel Aziatische dingetjes kopen: snoepjes, decor, beauty, character items!(RILAKKUMA!!) Dus ik heb eigenlijk de hele avond en nacht rond gesnuffeld! Ik heb daar 20 Items gekocht :O Ook heb ik op Ebay nog verder geshopt en daar 7 items gekocht.

Pas om half 6 gaan slapen :O

En waardoor ben ik nu afgeleid...
YesAsia heeft sale! :D
Dus snel door schrijven en dan weer shoppen!?

Fijne avond!!