19 December 2013

Glossybox December 2013 + reviewtje

Glossybox December 2013 kerst review
De kerst editie
Deze box is helemaal in de winterse feestelijke sfeer gezet.
Deze maand kreeg ik de Glossybox dubbel omdat ik 1000 Glossydots had en een 3 maanden abonnement. Dus voor mij niet de optie voor een volgende gratis Glossybox.

Glossybox December 2013 kerst review zalando
De kerst box
De doos is super leuk! De eerste rode Glossybox 
en dan nog wel met een beauty kerstboom erop! Love it!
En dubbel 10 euro korting bij besteding van 50 euro bij Zalando.

Glossybox December 2013 kerst review unboxing
Uitpakken
Ook deze keer een extreem groot kaartje (Doet mij denken aan de Glossybox kaartjes uit Ierland!) Groene snippertjes en en niet echt een oogverblindende feestelijke inhoud...

Glossybox December 2013 kerst review inhoud
De inhoud
Niet echt de inhoud waar ik op had gehoopt (ik mocht uit de afgelopen 3 maanden kiezen welke box ik dubbel wilde hebben en ik dacht met de december box moeten ze wel flink uit pakken met al die feestdagen... Het ziet eruit als een gesponsorde restjes box :(
Ik hou er niet van om minder blije reviews te geven, voelt gemeen.
Maar ik wil eerlijk zijn.

Emite Make-up - Micronized eye schadow review
Emite Make-up - Micronized eye schadow
Prijs €19,00 / fullsize
Het is een leuk licht glimmend kleurtje wat met 1 veeg op je huid zit en met 1 veeg ook weer bijna helemaal van je huid af is (de foto is van de eerste veeg). De kleur heeft waarschijnlijk iedereen al in zijn stash. Deze oogschaduw zou ik gebruiken als highlighter op je wenkbrauw bot en binnenste hoek van je oog, omdat de kwaliteit meer lijkt op wat je graag in een highlighter tegen komt.

Nails inc - Victoria review
Nails inc - Victoria
Prijs €13,00 / fullsize
Deze nagellak ziet er zwart uit in zijn flesje maar is eigenlijk een diep diep diep donkere plum kleur. Ik ben totaal niet bekend met dit merk dus ik weet ook nog niet of deze nagellak lang blijft zitten. De kleur vind ik wel echt heel mooi! Ik draag hier 2 laagjes; bij 1 laagje schijnt hij goed door. Sorry voor het slordige randje bij mijn nagelriem, het is maar een swatch ;) 

Balance me - Super toning body wash Renu - lip and eye active lift Broaer - Vital oil Kérastase - Volumique shampoo & gel treatment
De rest..
Balance me - Super toning body wash
Prijs €12,15 / 250 (ik heb 50ml)
Deze body wash is 99% natuurlijk. (waarom niet gelijk 100% natuurlijk) De geur ruikt lekker door de ingrediënten; juniper, bergamot, geranium en lavendel.

Renu - lip and eye active lift
Prijs €38,80 / 15gr (ik heb 25ml)
Serieus! een anti rimpel product! Merendeel van de mensen met een abonnement zijn volgens mij allemaal onder de 40. Ik ben 23 en heb dit helemaal niet nodig! Glossybox zou beter onze beauty profielen en geboortedatums door moeten lezen voordat ze iets random in de Glossybox doen. Het enige wat positief van dit product zou kunnen zijn voor mensen rond mijn leeftijd; is tegen wallen als je een keer slecht geslapen hebt.

Broaer - Vital oil
Prijs €19,00 / 100ml (ik heb 10ml)
Deze olie zat ook al in de september Glossybox van vorig jaar. Deze olie is voor haar, handen en lichaam. Ik zou deze niet in mijn haar gebruiken. Ik heb liever andere olie producten voor mijn haar. Verder vind ik het extra luchtje wat er aan hangt een beetje ouwelijk. Maar dat is mijn mening.

Kérastase - Volumique shampoo & gel treatment
Prijs sh €20,65 / 250ml (ik heb 10 ml) & ge €25,65 / 200ml ( ik heb 10ml)
Duidelijk word deze maand Glossybox voor Kérastase gesponsord (ook een winactie op de Glossybox facebook pagina) Ik vind 2 van deze monstertjes een beetje flut om in de Glossybox te doen. Dit zou je ook in de winkels kunnen krijgen om uit te proberen. Maak er dan een mooi mini design van. Dan de vraag die ik mijzelf altijd afvraag bij dit soort producten...volume of pluis? We zullen zien.

Samenvatting
Ik had serieus meer verwacht van een december box; you know, met de kerst en oud en nieuw. Ik vind de Glossybox van vorig jaar december veel feestelijker dan deze.
De rode box is leuk, Het nagellakje is mooi van kleur en de oogschaduw kan ik als super lichte highlighter gebruiken. De rest; De bodywash is niets bijzonders, De lifting crème vind ik gewoon niet kunnen! De olie vind ik goedkoop dat ze deze er weer in doen en de haar samples vind ik armoedig.

Ja, ik vind het heel jammer dat ik deze box dubbel 
hebt gevraagd en niet die van oktober of november!

Sorry voor dit review. Ik had al verteld dat
ik hou er niet van om negatief te schrijven. 
Maar ik ben wel graag eerlijk. 

Wel neem ik gewoon in januari weer een 3 maanden abonnement bij Glossybox, want in dit hele jaar hebben ze maar 2 minder leuke boxen gehad. (deze en die van augustus
De rest was helemaal geweldig!

Wat vinden jullie van deze kerst editie?