21 December 2013

Golden Glossybox December 2013 + Review

It's gold!
Het was voor veel mensen een geweld om deze box te bestellen toen hij net uitkwam. Maar het is mij gelukt! Ik heb de afgelopen weken enorm uitgekeken naar deze box! en vanaf eergisteren nog meer na die de teleurstelling van de gewone december Glossybox.
Maar nu ga ik jullie helemaal happy laten zien wat er in deze prachtige box zit!

Golden sunshine
De box was erg mooi en luxe verpakt. Dit keer zat er ook en Glossy magazine bij, wat mij erg opvalt dat die niet altijd standaard meer in de gewone maandelijks Glossybox zit. De inhoud ziet er ook nu al super luxe uit!

De inhoud
Dit ziet er heel heel erg belovend uit! (voor alle leeftijden ;) Één speciaal product prijs ik de hemel in, de rest mag daarna de hemel in geprezen worden! :)
De waarde van deze Golden box is in totaal €90,50 en alle producten zijn fullsizeJe kan hem nog steeds bestellen voor maar €29,00 excl verzendkosten.

Philip B - African Shea Butter Gentle & conditioning shampoo
Prijs €12,00 / 60 ml
Een zeer luxe verzorgende shampoo die je haar moet laten stralen met de feestdagen. ik heb de ingrediënten gelezen en ja ik geloof dat dit product deze belofte kan waar maken. Deze shampoo heeft een opwekkende geur en toch knuffelt de geur je; zo zacht en subtiel. Ik ben erg nieuwsgierig naar dit product!

Luxe verpakking!

Be a Bombshell cosmetics - Blush
Prijs €11,60 / 4 g
Heel mooie design van de verpakking en de kleur... omg, zo mooi! Hij is best fel van kleur, maar door middel van een goede fibre brush kan je deze blush perfct lichtjes op je huid aan brengen. Zodat je de een mooie "glow from within" effect krijgt. De kleur vind ik persoonlijk erg mooi bij mijn huidskleur passen; Ik ben zo wit als het maar kan met een gele/neutrale ondertoon. Op foto's komt mijn ondertoon vaker meer naar voren dan mijn witte-witte "toon"

Absolute! - Absolute! perfume stick - Rhythm 125 Harlem 
Prijs € 11,00 / 8,3 g
De kartonnen verpakking vind ik echt super leuk! In deze verpakking zal ik ook zeker de parfum stick bewaren, want na het openen van de gele stick kwam de geur al snel naar buiten (ik wil niet dat straks al mijn parfum ook naar deze ruikt ;)
De geur is zeer sterk en lekker fris. De hoofd geur van de parfum is lemon citrus. Persoonlijk vind ik dat iets te fris voor de winter dus deze bewaar ik lekker voor als de lente en zomer er weer zijn :D'

So Susan cosmetics - Water-based pure luminizer
Prijs €25,00 / 15 g
De verpakking is iets te groot voor de inhoud. Je hebt trouwens maar een mini, mini, mini druppeltje nodig van deze luminizer. Wat je hier op mijn hand ziet zijn al 2 druppeltjes. Het is een highlighter met een subtiele roze tint erin. (Dus een goede dosering is belangrijk anders lijkt 't alsof je dubbel blush op hebt) Ik vind vind het product verder erg fijn en de kleur & het effect zeer mooi! Het komt heel natuurlijk over.

Butter Londen - 2 free nail lacquer - vernis
Prijs €18,00 / 11 ml
Dit nagellakje had ik al gezien in een preview op de Glossybox website en ik hoopte toen zo erg dat ik ook werkelijk deze kleur zou krijgen en geen andere! En jawel ik heb de mooie groene kleur!! Ik vind deze kleur fantastisch mooi, ik heb enorm veel nagellak en serieus dit kleurtje heb ik gewoon nog niet! De perfecte kerst kleur! :D Sorry, veel uitroeptekens, maar ik ben gewoon zo blij! Hij droogt erg snel; want binnen 1 minuut zat de nagellak erop (2 laagjes) en is deze foto gemaakt. Prachtig lakje!

Luxe verpakking!

EuPhidra - Natural lip gloss - powder pink
Prijs € 12,90 / 6,5 ml
YES, YES, YES! Eindelijk de de perfecte "nude" pink die mij staat! Ik heb zo veel nude pinks geprobeerd en geen 1 stond mij (of te nude, te ziek, te bleek, te goedkoop) Deze lipgloss is de beste nude pink kleur ever! Anna Saccone Joly is altijd erg dol op Nude pinks (en andere kleuren maar vooral nude pinks) Sinds in het begin van het jaar was ik al lang op zoek naar deze kleur, geïnspireerd door haar en de Rainie Yang look.
De lipgloss blijft goed en lang zitten. Hij is erg smooth en plakt een mini beetje, precies goed!

Happy
Ik ben erg, erg, erg blijf met deze Golden Glossybox. Ik denk dat ik een aantal van deze producten wel tussen mijn favorieten durf te zetten! ;) De box met inhoud vind ik erg feestelijk en glamour uitstralen, hij matched perfect bij de feest dagen van deze maand! Goed gedaan Glossybox!

Wat vinden jullie van de Golden Glossybox inhoud?