23 December 2013

Kerst cadeautje van Amy - Jouvence.nl

Super lieve brief!
Eergisteren kreeg ik opeens een hele dikke envelop in de brievenbus uit Nederland. 
ik dacht:  "Heh, ik verwacht helemaal geen pakjes uit Nederland" 
Ik maakte te de envelop open en zag opeens een brief en...

Begon de brief gelijk te lezen en opeens liepen er tranen over mijn wangen zo ontroerd was ik door dit gebaar in de brief en ook het geschenk wat erbij zat. Echt, dit zal ik niet snel vergeten!

Kerst cadeautjes!
Het is inderdaad bij ons niet de traditie om met kerst cadeautjes te geven aan elkaar (Ook geen Sinterklaas meer) Ik ben er niet mee opgevoed en mijn ouders ook niet.
Nu kan ik dus wel iets onder onze kerstboom leggen! (en erin, lol!)
Alles is zo lief en leuk bij elkaar bedacht!

Close up
Wat heb k precies gekregen;
Max eyelashes - super cool, nu lekker plakken! ;)
P2 Illuminating touch primer, heel benieuwd!
Delicieux Block of Choc melk, Lekker! Ik ben dol op op chocomelk!
Chipper Organic green tea with lemom, Hmm ik ben echt gek op bio thee :D
Fris hartjes zeepje, hij ruikt zooooo lekker!
Douche scrub en bodylotion, ik ben heel benieuwd!
Lip smacker Ariel, smaakt erg lekker! ;)
Trende Jasmin eau de parfum, hmm heerlijke geur!

 Dit is haar blog, check it out!

Dankjewel Amy,
je bent echt een bijzonder mens!