24 December 2013

Kletsen: Herfst stormen en bijna kerst!


Luiwammes!
De foto's zijn van afgelopen zondag omdat ik het gisteren en vandaag best druk heb gehad. Zondag duidelijk niet! ;) Dus ik ga je even van alles vertellen over deze afgelopen 2 dagen en vandaag!

Zondag 
Lekker gezellig bij Tara op de grond zitten en lekker spelen. Eerst had ze alleen maar behoefte om in mijn hand verder te slapen. 

Ik ga ze pakken!
Daarna gingen we het spelletje "pak de pootjes" spelen. Hoe werkt het spelletje: Ik zeg tegen haar "ik ga je pootjes pakken" en kriebel haar bovenop haar pootjes en zij wordt helemaal wild. Ze gaat dan haar potjes verstoppen zoals op de foto en houd mijn handen in de gaten door haar hoofd zo te draaien en daarna gaat ze mijn "pootjes" pakken.
Heel leuk en blij spelletje :D

Maandag
Mijn moeder en ik hebben mega veel kerst boodschappen gedaan; bij de Lidl, Jumbo en Albert Heijn. Toen bleek het dat we te weinig boodschappentassen hadden en wilden nieuwe kopen bij de Jumbo... Freakin'  5 euro nog wat daar. Dus bij de Lidl voor een paar cent 3 grote boodschappentassen gekocht :D 

Storm
Net als zondag flut weer en de storm was echt super heftig. Lekker op de fiets de stad in. ook kwam ik net onder de douche vandaan en mijn haar was binnen no time droog. Ik kon geen hand voor ogen zien, al mijn haar wapperde voor mijn ogen en geen elastiekje xD handig! Verder heb ik super leuke dingetjes geshopt en veel deals kunnen scoren! 
Het "shoppen" was alleen minder leuk; 2 nagels gescheurd, ING deed moeilijk en ik had een 1 meter lange bullenpees voor Tara bij en was overal tegen aan te stoten. Als laatste nog tegen de wind in terug fietsen naar huis en ik moest ook zo'n viaduct over fietsen, nou ik ben bovenop gaan lopen anders was ik bang dat ik er vanaf waaide :O

Nieuwe camera! Maar welke?
In die avond kwam ik even een super deal tegen voor een camera, waarover ik al zit te kwijlen sinds vorig jaar! Van ongeveer €250 naar €70 en dan met €10 kortingscode van de nieuwsbrief! En hij is roze!! (stond ook op de planning!)
Ik heb deze camera gekocht met een speciale reden, maar die vertel ik nog niet.
Ik hoop dat ik hem vandaag krijg (er stond van wel)!

Bijna kerst!
Deze leuke handgemaakte glazen kerstboom versiering heb ik een tijdje terug gekocht bij de Wereld winkel. Vond ze wel heel mooi ijzig. Buiten lijkt het wel eerder herfst dan winter, dus dan maar zelf een ijzige sfeer creëren :D

Meer boodschappen en wonder pilletje
Deze ochtend hebben mijn moeder en ik nog even snel wat boodschappen gedaan, vooral de groentes en brood omdat we dat toch wel super vers willen hebben.
Ook is nog even langs Broeders gezondheidswinkel gegaan omdat mijn vitamine pilletjes bijna op waren (nog 2) en ik kan echt niet zonder. Het is echt een wonder (natuurlijk) pilletje voor mooi lang haar, egale huid en sterke nagels. 
Ik was ze 3 dagen vergeten en hop: droog haar, puistjes en nagels chippen. Gelukkig reageer ik er erg snel op en is alles weer oke, net voor kerst:D

Kerstbrood & kerstkoekjes bakken
Vanmiddag gaan mijn moeder en ik samen het kerstbrood bakken en daarna ga ik nog kerstkoekjes bakken! Natuurlijk laat ik een foto zien wat het is geworden! Het is altijd een verassing hoe het kerstbrood wordt :D

Pakjes?
Ik hoop dat ik vandaag mijn Camera krijg en mijn super leuke pakketje van Sensational Home (wax tarts!) De postbodes hebben het erg druk dus het kan ook pas na kerst worden.

Ik weet nog niet wat voor blogpost er vanavond online komt.
Hij moet nog geschreven worden, het wordt dus een verassing voor jou en mij.
Maar er zal iets online komen.

Heb jij nog veel te doen voor kerst?!
En ben jij al heel de dag door kerstliedjes aan het zingen?