01 December 2013

Mijn eerste winactie!! doe jij mee!?!

Winnen winnen winnen!
Deze maand ga ik 3 winacties houden en dit is de eerste! :D
Mijn allereerste winactie op mijn blog :O 
lees mee wat je allemaal kan winnen en wat je ervoor moet doen.

Waarom geef ik nu een winactie?
1. Gewoon leuk 2. Omdat het december is! :)
3. Omdat ik het super gezellig en leuk vind om jullie comments op mijn blog te lezen, met jullie te twitteren en om jullie blogs te lezen :)

Iedereen mag gewoon meedoen! 
Blog of geen blog! Man of vrouw! Populair of niet!

Wat geef ik weg?
Het zijn állémáál persoonlijke favorieten 
en een beetje afgestemd op de december sfeer.

Weleda - Lavendel ontspannings douchegel
Ik ben dol op het merk Weleda en helemaal op lavendel!
Essie - 246 Leading Lady
Ik ben verliefd op dit kleurtje (en merk!) en hij blijft geweldig goed zitten!
Maybelline - Eye studio 706 bronze gold
Hij is echt prachtig en glanst en fonkelt in het licht!(leuk bij kaarslicht) 
Hema - Eyeshadow Brush
Natuurlijk een handig kwastje erbij, hij is zo zacht en fijn!
Bridgewater - Apple Pie
Een heerlijk geurkaarsje, Ik ben er echt gek op en je huis ruikt geweldig lekker!
En nog 4 kleine extra cadeautjes!
Gewoon leuk :D

Alle dingetjes die ik weg geef heb ik persoonlijk uitgezocht en zijn gloednieuw.

LEES GOED!
Wat moet je doen om te winnen? Heel simpel!

Volg mij op Bloglovin' en like deze blogpost
Volg mij op Twitter en tweet dit bericht:
"#WINACTIE op marjoleinkucmer.blogspot.nl/ door @MissMKucmer Win Essie nagellak, Maybelline oogschaduw en meer! Doe jij ook mee?! <3" 
Laat in een reactie onder deze blogpost je volledige Bloglovinnaam en je Twitternaam achter alsjeblieft.

Je mag mijn ook op andere social media dingetjes volgen, 
telt niet mee maar vind ik wel lief!

De winactie loopt tot & met 7 december tot middernacht.
Op 8 december is de uitslag!
Ik tweet de winnaar en zal de winnaar ook vermelden in een blogpost!

Fijne zondag allemaal 
en veel succes!