05 December 2013

OPI pakket van JAN Magazine gewonnen!

Halleluja!
Een tijdje terug had Jan Magazine "Happy Acties" en ik heb meegedaan aan de Hand & Nail Treatment-pakket van OPI t.w.v. € 113,35 en een dag later kreeg ik opeens een mailtje dat ik had gewonnen!! Heb rondjes gedanst in de kamer zo "happy" was ik!

Classic
Dit prachtige klassieke kaartje met lieve tekst zat erin. Ik bewaar dit kaartje.
Dankjewel!

OPI - Avoplex hand & nail cream
 NU: Ik maar knijpen, maar hij zit heel netjes gesealed, Dat is wel heel fijn.
Hij ruikt heel erg lekker en luxe, zo voelt hij ook echt aan. Trek goed in en verzorgt je handen en nagels gelijk goed. klein minpuntje; er zitten parabenen in. Deze keer weerhoud het mij er niet van om het product op te maken. Mijn handen voelen wel echt geweldig aan, ik kan gewoon niet zonder!

OPI - Avoplex Cuticle oil to go
Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd maar het beloofd veel goeds; smoothing & hydrating je nagelriemen. Ik ben heel erg benieuwd!

OPI - Start to Finish - Base coat, top coat & strengthener
Mijn hemeltje, gewoon alles in één! Wat moet ik er van zeggen. De wens van iedere vrouw, niet meer lang zoeken naar die perfecte base of top coat of juist welke strengthener... Ik ben heel erg benieuwd naar dit 3 in 1 wonder formule.

OPI - Drip dry
Met 1 tot 2 druppels op een nagel en binnen 1 minuten is de bovenlaag droog (aanraakbaar) Binnen 5 minuten zou het volledig droog moeten zijn.
Als dit werkelijk zo werkt dan heb ik een nieuwe hobby! Ik ben namelijk dol op nagellak maar ik word altijd helemaal gek van het wachten.

OPI - Expert touch nagellak remover
Deze is wel heel erg handig! Ik zit namelijk altijd de nagellak remover van mijn zus te lenen. Nu heb ik er zelf een yeeeh en nog wel met klasse!

OPI - 3 fantastisch mooie nagellakjes
van links naar rechts
The spy who loved me
Een prachtige knalrode nagellak met subtiele gouden glitters. Helemaal perfect voor deze feestelijke decembermaand.
Quarter of a cent-cherry
Deze prachtige super diepe bordeauxrood is helemaal high fashion op het moment en matched perfect bij veel fashion items die ik heb.
In the spot-light pink
Het perfecte kawaii roze! ik ben dol op roze dat kan je wel zien aan mijn blog layout. Match made in heaven?!

Mijn volledige OPI nagellak collectie
1. Top coat (bij Sephora gekocht)
2. An affair in red square (bij Sephora gekocht)
3. I'll take the cake! (bij Sephora gekocht)
4. Turquoise shatter (van de glossybox gekregen)
5. Black shatter (voor €3,- bij Big bazar gekocht)
6. Silver shatter (voor €3,- bij Big bazar gekocht)
7. Gold shatter (voor €3,- bij Big bazar gekocht)
8. The spy who loved me (van OPI & JAN Magazine gekregen)
9. Quarter of a cent-cherry (van OPI & JAN Magazine gekregen)
10. In the spot-light pink (van OPI & JAN Magazine gekregen)

Het lakje An affair in red square was mijn aller eerste lakje van OPI ever en nog steeds een favoriet! 

Forever grateful
Ik wil jullie héél héél héél erg bedanken voor dit prachtige pakket. 
Ik hoop dat OPI nog vele mooie nagellakjes en andere producten op de markt brengt. 
Wij vrouwen kunnen niet zonder jullie nagellak!
En JAN Magazine ik hoop dat jullie blad super veel prijzen mag winnen en altijd voor ons in de winkels ligt. 
Wij vrouwen kunnen niet zonder dit fantastische magazine!

Nogmaals super bedankt!