22 December 2013

Oud en Nieuw winactie! Doe jij mee!?

Sabon - Hand cream Patchouli lavender vanilla 50 ml Catrice - Feathers & Pearls eye palette - C01 Hollywood's Golden Age Essie - 243 Beyond Cozy
Winnen winnen winnen!
Deze winactie is speciaal om straks iemand er stralend uit te laten zien met oud en nieuw! Ook is dit de laatste winactie van dit jaar! ;) Lees mee wat je 
allemaal kan winnen en wat je ervoor moet doen.

Waarom geef ik deze winactie? 
1. Gewoon omdat het leuk is! 
2. Omdat jullie super super super lief zijn! 
3. Het is bijna 2014 en dat moet gevierd worden!

Iedereen mag gewoon meedoen!
Blog of geen blog! Man of vrouw! Populair of niet!

Wat geef ik weg?  
Het zijn állémáál persoonlijke favorieten  
en met het thema: een sprankelend oud en nieuw.

Sabon - Hand cream Patchouli lavender vanilla 50 ml
Deze handcrème vind ik zo ontzettend fijn en hij ruikt zo lekker!
Catrice - Feathers & Pearls eye palette - C01 Hollywood's Golden Age
Ik had er dus stiekem 2 gekocht! I love this palette, lees hier mijn review!
Essie - 243 Beyond Cozy
  Het is een sand style lakje en ik ben er helemaal verliefd op! lekker feestelijk!
 En nog 4 kleine extra cadeautjes!  
Gewoon leuk :D

EXTRA
Er kan meer bij komen in deze winactie maar dat ligt aan jou ;)
Bij 50 bloglovin volgers komt er een cadeautje bij(nog 5), bij 60 bloglovin volgers komt er weer een cadeautje bij en ga zo maar door!
Ook heb ik de winactie regeltjes iets aangepast om de deelname gemakkelijker te maken.

LEES GOED!
Wat moet je doen om te winnen? Heel simpel! (nog simpeler!)
Stap 1. Volg mijn blog op Bloglovin' en like deze blogpost!

Stap 2. Kies 1 van deze 3 opties uit (moet!)... 
Je (mag!) ze ook alle 3 doen, dan heb je (meer kans!)

Optie 1: Volg mij op Twitter en tweet dit bericht:
 #WINACTIE voor Oud & Nieuw op marjoleinkucmer.blogspot.nl/ door @MissMKucmer Win producten van Essie, Sabon, Catrice en meer! Doe jij ook mee?! <3

Optie 2: Like mijn Facabook en like & deel het winactie bericht openbaar.

Optie 3: Volg mij op Instagram en deel deze foto en tag:
#winactie @missmkucmer

Stap 3. Laat in een reactie onder deze blogpost je volledige social media namen achter alsjeblieft.
Voor mij is het dan heel makkelijk om te controleren of je de 3 stappen of meer hebt genomen om deel te nemen aan deze winactie.

Voorbeeld:
Bloglovin = Marjolein Kucmer
Facebook = Marjolein Kucmer
Instagram = missmkucmer
Twitter = @missmkucmer

dus...
Je moet deze 3 stappen doen anders is je deelname niet geldig.

De winactie loopt tot & met 27 december tot middernacht.
Op 28 december is de uitslag!
De winnaar vermelden in een blogpost die in de rond middag zal verschijnen!
Ook wil ik dan vragen of de winnaar mij die dag ook zo snel mogelijk wilt mailen, Zodat het pakketje dan nog op oudjaar aan je bezorgd kan worden!


Fijne zondag allemaal
en veel succes!