14 December 2013

Sabon mini haul/Shoplog!

Sabon girlfriend mirror schepje haul shoplog
"Mini" haul
Een tijdje terug was er gratis verzenden bij Sabon En ik had nog een 5 euro korting bon liggen. Super handig want ik had nog een nieuwe spiegeltje nodig voor in mijn tas. De gene di ik hun heb valt bijna van ellende uit elkaar. Totaal niet classy!

Sabon girlfriend mirror schepje haul shoplog
Super cute!
Dit schepje heb ik erbij gedaan omdat ik altijd onhandig zit te doen met hun scrubs (Op het moment heb ik de Musk scrub). Je kan er makkelijker mee doseren... en hij is gewoon super schattig!!

Sabon girlfriend mirror schepje haul shoplog
PINK!
Dit spiegeltje komt van de Girlfriends lijn van Sabon (voor teeners), maar who cares het is roze met overal fleur de lis erop! Perfect voor in mijn handtas!

Sabon girlfriend mirror schepje haul shoplog
Peace!
Het ziet er heel classy en pink uit! (misschien door de glans kan het goedkoop eruit zien) 
Het materiaal voelt aan als leer. Of het dat is geen idee, ik denk het niet.
Het is gewoon perfect. want het kan gewoon niet uit elkaar vallen (mijn vorige spiegeltje gaan de scharnieren van kapot)

Ga ook eens kijken bij een Sabon bij jou in de buurt 
of neem een kijkje op de website: www.sabon.nl
Laat je omarmen door hun heerlijke producten.

Ben jij bekent met Sabon?
Wat is jou favorieten lijn van Sabon?