29 December 2013

Sensational Home Yankee Candle haul/shoplog + video!

sensational home Yankee Candle wax tarts
Heerlijke geuren van Yankee Candle!
Op 21 december had ik een bestelling gedaan bij Sensational Home en hoopte heel erg dat mijn pakketje nog voor de kerst geleverd werd. Gelukkig precies op tijd. Ik heb heerlijke kunnen genieten met kerst van de Christmas Tree wax tart, maar natuurlijk zoals je ziet heb ik veel meer gekocht!

xenos olie brander blauw
Olie brander
Deze olie brander ben je vast wel eens eerder tegengekomen. Ik heb deze bij de Xenos gekocht speciaal voor de Yankee Candle wax tarts, speciaal voor het grote kommetje.
En natuurlijk vind ik de kleur erg mooi!

Daarna was ik lekker kerst gaan vieren en heb de Christmas Tree tart 
opgebrand en geen foto's meer gemaakt :O
Dus vandaag weer aan de gang met mijn "zwarte" camera,
maandag komt de roze trouwens :D

Yankee Candle  wax tarts
De berg waxtarts - 1 :D
Ik ben niet super goed in geuren beschrijven, 
dus ik pak de info van de website.

Kerst geuren
Yankee Candle christmas treeYankee Candle  christmas eve
   Christmas Tree                        Christmas Eve    

Yankee Candle  red apple wreathYankee Candle  christmas cookie
  Red Apple Wreath                    Christmas Cookie   

Christmas Tree: Het lijkt of je zelf in de sneeuw loopt om die speciale boom te vinden. Verse, vertrouwde dennen met heldere eucalyptus

Christmas Eve: Traditionele kerstgeuren van een warme haard, gesuikerde pruimen, en gekonfijte vruchten.

Red Apple Wreath: Een prettige samenkomst met de feestelijke geur van zoete appels, kaneel, walnoten en esdoorn.

Christmas Cookie: Roomboter, vanille geurende, kerst koekjes.

Winter geur
Yankee Candle  snow in love
Snow in Love

Snow in love: Wordt verliefd op deze heerlijk romige mix van gezellige bossen en winterse frisheid.

Herfst geuren
Yankee Candle  macintosh spireYankee Candle  witches brew
   Macintosh Spice                        Witches Brew    

Yankee Candle  blissful autumnYankee Candle nature's paintbrush
       Blissful Autumn                      Nature's Painbrush   

   Macintosh Spice:  Gewoon verrukkelijk! Scherpe, licht zure appel plakjes bestrooid met vers gemalen kaneel.

Witches Brew: De kruidige zoete geur van exotische patchouli wordt gegrepen in een betoverende spreuk!

Blissful Autumn:  Deze geur doet men denken aan een frisse herfst waar de wind door de boomgaard waait .. heerlijk stevig en houtachtig.

Nature's Paintbrush: Een perfecte herfstdag opgevangen in stralende, aromatische vleugen van frisse lucht, kruidig ​​hout en warme muskus.

Lente en Zomer geuren
Yankee Candle  a chil's wishYankee Candle  honey blossom
    A Child's wish                        Honey Blossom   

A Child's wish: Een warme bries van zachte bloemen en verse groene velden brengt je terug naar de onschuld van je kindertijd waarin je speelde in de achtertuin.

Honey Blossom: Een mooie mix van bloem nectar, honing muskus, fresia en bossen maakt deze rijke geur zowel vol en delicaat. 

Voor elke dag
Yankee Candle Fireside TreatsYankee Candle Camomile tea
Fireside Treats                        Camomile Tea

Fireside Treats:  Deze geur heeft alle zoete noten van een geroosterde marshmallow. Je zult bijna het gelach en gezang horen en het gevoel van vreugde tijdens een avond rond het kampvuur.

Camomile Tea: De heerlijk kalmerende aroma van kamille en honing doordrenkt met theeblaadjes en een vleugje citrus schil.

Seizoens geuren:
Het is nu geen kerst meer maar who cares! De geuren zijn zo lekker, je kan ze gewoon het hele jaar door gebruiken. Zo geldt dat nu ook voor de herfst geuren en serieus als je buiten kijkt; dan heb je toch het idee dat de winter er nog lang niet is ;)

Mijn favorieten:
 Camomile Tea natuurlijk! ik kende deze geur al en ik ben er nog steeds verliefd op!
Ook vind ik de Snow in Love en Christmas Tree erg lekker!
De geur die ik iets minder vind is Christmas cookie. Maar dat is mijn eigen fout want, ik hou helemaal niet zo van vanille xD


Tutorial
Haal gemakkelijk je gesmolten wax tart uit je oliebrander wanneer je even een nieuwe tart of etherische olie wilt branden. Dit werkt ook met de laatste restjes.

sensational home yankee candle
Verder vind ik alle geuren echt heerlijk en vind ik de service van Sensational Home echt top. Mooi design van de webshop en super lieve mensen! Neem vooral een kijkje op hun website!

Verassing...
Houd mijn website vanaf 1 januari goed in de gaten, 
want Sensational Home en ik hebben dan een erg leuke verassing voor jullie!