15 December 2013

Speciale kerst winactie! doe jij mee?!

kucmer winactie kerst essie rimmel bergkristal cattier hema
Winnen winnen winnen!
Dit is de tweede winactie deze maand en speciaal voor kerst!
Ook ben ik vandaag nog speciaal voor 1 dingetje van deze spulletjes de stad in gegaan!
 Lees mee wat je allemaal kan winnen en wat je ervoor moet doen.

Waarom geef ik deze winactie?
1. Gewoon omdat het leuk is!
2. Omdat jullie lief zijn!
3. Het is kerst!

Iedereen mag gewoon meedoen!  
Blog of geen blog! Man of vrouw! Populair of niet!

 Wat geef ik weg? 
Het zijn állémáál persoonlijke favorieten 
en een beetje afgestemd op de kerst sfeer.

Cattier Paris - Ontspannede douchgel met witte klei en lavendel
Cattier is echt mijn favo verzorgingsmerk ever en you know, ik ben dol op lavendel!
Rimmel - Glam'eyes mono eyeshadow - 120 urban green
Een prachtige kleur voor altijd en vooral voor nu; kerst! (ik heb hem zelf ook!)
Hema - Eyeshadow Brush
Natuurlijk een handig kwastje erbij, hij is zo zacht en fijn!
Essie - 246 Leading Lady 
Ik ben verliefd op dit kleurtje (en merk!) en hij blijft geweldig goed zitten!
Bergkristallen beschermengeltje
Ik ben gek op edelstenen/mineralen/kristallen en dat deel ik graag via dit beschermengeltje wat perfect bij de kerstsfeer past.
En nog 4 kleine extra cadeautjes! 
Gewoon leuk :D

kucmer winactie kerst essie rimmel bergkristal cattier hema beschermengel
Close up van het Bergkristallen beschermengeltje
Het hangertje is van sterling zilver gemaakt.

Alle dingetjes die ik weg geef heb ik persoonlijk uitgezocht en zijn gloednieuw.

LEES GOED!
(sommige mensen moeten beter lezen dan de vorige keer!)
Wat moet je doen om te winnen? Heel simpel!

Volg mij op Bloglovin' en like deze blogpost
Volg mij op Twitter en tweet dit bericht:
"#WINACTIE op marjoleinkucmer.blogspot.nl/ door @MissMKucmer Win Essie nagellak, Bergkristal, Rimmel oogschaduw en meer! Doe jij ook mee?! <3" 
Uitzondering voor mensen zonder Twitter:
REPOST deze Instagram foto en TAG: #winactie en @missmkucmer

Laat in een reactie onder deze blogpost je volledige Bloglovinnaam en je Twitternaam (of Instagramnaam) achter alsjeblieft.

Je mag mijn ook op andere social media dingetjes volgen, 
telt niet mee maar vind ik wel lief!

De winactie loopt tot & met 20 december tot middernacht.
Op 21 december is de uitslag!
Ik tweet de winnaar en zal de winnaar ook vermelden in een blogpost!


Fijne zondag allemaal 
en veel succes!