22 December 2013

STYD: Maybelline Expertwear mono's review + ebay scam!

Maybelline - Expertwear mono - 30 Gold sand 122  Gold diamonds 123 Pink Diamonds
Verkeerde kleuren!
Een tijdje geleden vertelde ik in Shop till you drop dat ik ook wat aan kopen had gedaan op Ebay, Dit was daar een van. Ik had 3 Maybelline Expertwear mono oogschaduws gekocht en de verkeerde kleuren gekregen...

De juiste kleuren.
Dit waren de kleuren die ik dacht dat ik kocht. Er werd ook duidelijk met type nummers beschreven welke kleuren ik zou krijgen. Ik heb toen gelijk gemaild naar de verkoper en die zei dat het hem speet en dat hij de helft van de prijs van $4,42 (niet verzendkosten) wel wilde terug betalen.

Ik vond dat hij alles maar moest terug betalen, want mijn reden was voornamelijk dat ik die groene kleur wilde hebben anders kocht ik die hele set niet eens en als ik dus akkoord zou gaan; zou ik opgezadeld zitten met 3 kleuren die ik eigenlijk niet hoefde en daarvoor in totaal 5,97 voor hebt betaald!

Toen heeft hij mij het volledige bedrag terug gestort $4,42 (niet de verzendkosten)
en wilde dat ik alles ging terug sturen.. *Van lotje getikt of zo?*
Dus ik zei tegen heb zeg maar hallo tegen een negatieve feedback!

Dus dit NIET kopen: link
NIETS kopen bij deze verkoper: link

Maar ik heb wel swatches van deze producten.
Want Maybelline is wel gewoon een super goed merk!

Maybelline - Expertwear mono - 30 Gold sand
Maybelline - Expertwear mono - 30 Gold sand
Heel sterk gepigmenteerd! Deze kleur is erg mat en heeft een mooie nude kleur. Hij lijkt een beetje op een verkeerde kleur concealer ;) Geen idee wat voor look ik er mee zou maken.

Maybelline - Expertwear mono - 122  Gold diamonds
Maybelline - Expertwear mono - 122  Gold diamonds
Ook zeer gepidmenteerd. Iets moeilijker om kleur te pakken met je vingers door de structuur maar met een kwastje gaat dit natuurlijk makkelijker. De kleur is erg mooi Ik heb al zo iets, volgens mij erg veel van deze kleur. Maar ik ben er wel dol op. Ik zou hem dagelijks dragen misschien wel met die gold sand als ik dat nu zo bekijk.

Maybelline - Expertwear mono - 123 Pink Diamonds
Maybelline - Expertwear mono - 123 Pink Diamonds
Deze kleur had ik dus niet gehoeven want ik hebt dus pas precies zo'n kleur gekocht. Kijk maar in deze STYD blogpost Echt precies het zelfde! Naja dan heb ik een reserve. Weer dus erg gepigmenteerd en lekker fel van kleur. Wanneer zou ik deze kleur dragen; op een kawaii dag! :D

Hebben jullie wel eens floppers tussen jullie Ebay aankopen gehad?
En wat vinden jullie van deze kleurtjes in vergelijk 
met die ik had moeten krijgen?