12 December 2013

STYD: Remakeup pakketje + review!

remakeup maybelline revlon loreal eyeshadow
Remakeup pakketje!
Zoals ik een tijdje geleden in Shop till you drop had verteld, had ik bij Remakeup een pakketje besteld. Dit pakketje was verstopt onder een berg andere shoptasjes, dus ik ben dit totaal vergeten! Vandaag heb ik ze voor het eerst geswatched en gelijk een look mee gemaakt! Lees en kijk je mee?

Maybelline - 20 Bronze Drama palette
Maybelline - 20 Bronze Drama palette
Dit mooie palette was de grote reden waarom ik weer op Remakeup ging shoppen! Ik moest en zou er gewoon nog een hebben. Ik heb al wel een blogpost geschreven over dit palette met swatch foto's; Klik hier.

Revlon perle - 055 Sunlit Sparkle
Revlon perle - 055 Sunlit Sparkle
Deze prachtige oogschaduw zag ik laatst liggen bij de bigbazar en ik wilde hem zo graag. Het punt is degene die daar lag was de laatste en totaal kapot gebroken. Gelukkig was er nog een bij Remakeup.

Revlon perle - 055 Sunlit Sparkle pink swatchRevlon perle - 055 Sunlit Sparkle swatch hand
Klik om te vergroten
Dit zijn de swatches, De kleur is sterk en geeft een prachtige glans.
De titel van dit product is erg goed gematched.

L'Oréal Paris - Color Infallible 036 Naugthy Strawberry
L'Oréal Paris - Color Infallible 036 Naugthy Strawberry
Oke, ik heb dus net ondekt waarom al deze oogschaduws van dit merk bij Big Bazar en Remakeup te koop zijn. Met mijn dyslectie gewoon die spelfout ondekt!
Het is niet infaillible maar infallible, daarom gaan deze serie er uit.. FAIL! ;)

Maar ik heb deze mooie roze oogschaduw gekocht omdat ik hem wel echt super kawaii vond en deze kleur roze is nog onbekend in mijn stash :D

L'Oréal Paris - Color Infallible 036 Naugthy Strawberry
Gelukkig niet gebroken
De vorige die ik bij Big Bazar kocht had was gebroken. (Dat was de 013 Burning black)
Gelukkig is dat te fixen. Maar nu dus helemaal blij dat hij helemaal heel is. Wat ik erg mooi vind van deze oogschaduw, zijn die kleine gouden spikkeltjes erin.

L'Oréal Paris - Color Infallible 036 Naugthy StrawberryL'Oréal Paris - Color Infallible 036 Naugthy Strawberry
Klik om te vergoten
Dit zijn de swatches. De kleur pigmetatie is enorm fel (I love it!) Dit is echt zo'n roze van "eye-bang, hier ben ik!" Ik ben heel benieuwd hoe deze kleur matched bij kawaii pastel kleurtjes!

Chanel - Inimitable intense mascara Revlon - Perle 055 Sunlit Sprakle L'Oréal - Color Infallible 036 Naugthy Strawberry
Chanel-Revlon-L'Oréal look
Ik draag hier:
Chanel - Inimitable intense mascara
Revlon - Perle 055 Sunlit Sprakle
L'Oréal - Color Infallible 036 Naugthy Strawberry
Een Aziatisch kohlpotlood
Revlon op mijn wenkbrauwbot, binnenste hoek van mijn oog en onder mijn oog.
L'Oréal op mijn volledige ooglid en crease. En daarna alles geblend met natuurlijk mijn Sedona Lace Brushes. Het Aziatische kohlpotlood draag ik onder en boven op mijn waterlijn.

Wat vinden jullie van de kleuren die ik heb gekocht?