12 December 2013

Super Kruidvat haul/shoplog + review! Maybelline, Catrice...

catrice limited edtion maybelline la femme lipgloss eyeschadow oogschaduw palette nailart nagellak
Geshopt!!
Op 2 december ben ik gelijk naar het Kruidvat gerend omdat ik wist dat de nieuwe limited edition van Catrice er dan zou liggen. Op de planning stond alleen het palette. De rest heb ik spontaan even gekocht! Lees je mee met deze haul & review!

Catrice - Limited Edition Feathers & Pearls - C01 Hollywood's Golden Age
Catrice - Limited Edition Feathers & Pearls - C01 Hollywood's Golden Age
Dit palette zat al een tijdje in mijn hoofd in november, dus ik ben 2 december gelijk naar Het Kruidvat gegaan. De display van de nieuwe limited edtion stond er nog niet dus ik ben gaan vragen of ze in het magazijn wilde gaan kijken en jawel. Ik kon alles rustig uitzoeken (alles zat nog in de plastic zakken van het vervoeren. Dus nu wist ik zeker dat niemand er nog met zijn vingers aan had gezeten! SCORE!

Catrice - Limited Edition Feathers & Pearls - C01 Hollywood's Golden Age
De swatch
De kleuren zijn zeer sterk en heel mooi!. De kleuren zijn iets doffer in deze foto doordat ik per ongeluk mijn arm uit het zonlicht had liggen en de gouden kleur is bijna mijn eigen huidskleur van mijn armen. Kijk de bovenste foto voor de waren kleuren en glinsteringen  en kijk hier onder voor een ooglook met dit palette.

Catrice - Limited Edition Feathers & Pearls - C01 Hollywood's Golden Age chanel
Catrice Ooglook (met Chanel!)
Hier draag ik:
Catrice - C01 Hollywood's Golden Age palette
Chanel Inimitable intense
Een Aziatisch Kohlpotlood

Ik nummer de kleuren van het palette van licht naar donker
Nr 1 zit op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste hoek van mij oog. Nr 3 heb ik over heel mijn bewegend ooglid en volledig onder mijn oog. Nr 4 zit in mijn hele crease. Nr 5 zit in de buitenste hoek van mijn crease en loopt een klein stukje door onder mijn oog Nr 6 (de eyeliner) die zit boven op mijn oog in een wing en ook een stukje onder mijn oog doorlopend. 
De mascara op mijn wimpers xD 
en het kohlpotlood onder en boven op mijn waterlijn en bij deze look heb ik hem donkerder aangebracht.
Natuurlijk heb ik daarna alles geblend met mijn Sedona Lace brushes!

Dit is de eerste keer in mijn hele leven dat ik een eyeliner goed aan heb gebracht!
In totaal 2 keer in mijn leven eyeliner aangebracht (dit was de eerste keer)
Dus ik ben nu best trots :D

Catrice - Limited Edition Feathers & Pearls -  Nails Sequins C01 Golden Twenties & C02 Running wild
Catrice - Limited Edition Feathers & Pearls - 
Nails Sequins C01 Golden Twenties & C02 Running wild
Toen ik lekker aan 't rommelen was in de verpakkingsdoos van de nieuwe Catrice Limited Edtion vond ik ook deze 2 leuke doosjes! Ik dacht: omg die moet ik hebben, ik heb nu toch zoveel nagellak gekocht. Nu moet ik ook iets hebben om het nog speelser te maken voor de lol!

Catrice - Limited Edition Feathers & Pearls -  Nails Sequins C01 Golden Twenties & C02 Running wild
Closeup
Ik denk dat het zo werkt:
stap 1: Basecoat of basecoat en kleurtje aan brengen.
stap 2 Nog voor dat het droog is, een beetje dat de glittertjes erop strooien.
stap 3 Topcoat erover heen.

Ik heb dit nog nooit gedaan dus als jij iets beters weet vertel het mij! :D

Maybelline - Color Sensationel Lucsious Lipsgloss 550 Watermelon Punch, 350 Berry Bella & 610 Cherry Bloom
Maybelline - Color Sensationel Lucsious Lipsgloss
550 Watermelon Punch, 350 Berry Bella & 610 Cherry Bloom
Natuurlijk heb ik ook weer bij het Maybelline display staan snuffelen. Toen zag ik opeens dat al deze lipglossjes 50% afgeprijsd waren! Dus dan kan ik het niet laten en koop ik er gelijk 3!

Maybelline - Color Sensationel Lucsious Lipsgloss 550 Watermelon Punch, 350 Berry Bella & 610 Cherry Bloom
De 3 kleurtjes
De kleuren zijn ietsjes feller in het echt dan op foto (you know, zonlicht issue)
De Watermelon Punch smaak echt super lekker!! de rest is gewone lipgloss.
Ik vind ze zo fijn ik denk dat ik morgen nog even ga kijken of de andere 3 kleuren er ook nog zijn :D

Maybelline - 350 Berry Bella
Maybelline - 350 Berry Bella
Deze is de wat meer fellere roze kleur (niet extreem fel) Wat ik erg prettig vind Is dat alle kleurtjes heel goed blijven zitten en dat de gene met glitters ook niet schuren. (Soms kan glitters in lipgloss je lippen schuren, dat is vreselijk!) sommige hebben dan een smaakje wat ook werkelijk lekker is en de gene zonder geurtje ruiken niet.
Top lipglossjes!

Maybelline - Color Show Brocades - 224 Rosy Rosettes
Maybelline - Color Show Brocades - 224 Rosy Rosettes  
Toen ik bij de Maybelline stand stond te snuffelen zette een Kruidvat medewerker opeens de Limited Edtion display van Maybelline bovenop de stand! (waarschijnlijk omdat ik zei dat de make-up schappen nog niet aan gevuld waren en dat dit vandaag in de planning stond voor die merken. Wist ik veel dat Maybelline ook een Limited Edition kreeg!

Dit nagellakje was het eerste waar mijn oog op viel. Een seconde nadat ze het neer zette griste ik gelijk naar dit nagellakje :)
*Ik zat eerst te bedenken; hoe ga ik deze kleur beschrijven.. het is bordeauxrood met een vleugje roze.. tot ik de achterkant las en dacht duh rosy*
Ik vind deze kleur mega mooi! Je ziet het niet super goed op de foto maar er zitten gouden mini glittertjes in. De nagellak blijft zeer goed zitten en droogt zeer snel!
Aanrader!

La Femme nagellak
La Femme nagellak...
Deze stonden bij de kassa en ze kostte maar 1 euro per stuk, ik dacht; waarom niet gewoon voor de lol! Het zijn 2 topcoats wat op zich wel leuk is. Sommige glitter nagellak zijn dekkend (zoals die van Maybelline hierboven) Dus een topcoat extra erbij is altijd leuk. Ze drogen wel veel langzamer. Dus ik zal ze gebruiken wanneer ik alle tijd van de wereld heb ;)

Dus morgen weer naar het Kruitvat... ben benieuwd of ik mij kan inhouden!
Ik ben niet echt dol op die winkel omdat het zo chaotisch en rommelig is, maar ja de make-up daar is wel awesome! Ze zouden een apart winkeltje moeten maken met speciaal de make-up afdeling haha!

Hebben jullie al iets gekocht van de 
Limited Edtion van Maybelline &/of Catrice?