04 December 2013

Super schattig memoblokje gewonnen!

Dankjewel!!
Op The Beauty Magazine was laatst een super schattige winactie, Ze mocht van Meeky.nl 2 memoblokjes van Little Talk weggeven.
Ik en Gaia waren de gelukkige... de super gelukkige! :D

Vanmiddag kreeg ik opeens een super schattige roze envelop, daarin zat een lieve brief en het Beauty Magazine kaartje ennnnnn het memoblokje!! :D

So cute!
Ik ben dol op alle kawaii dingetjes uit Azië, maar dat was al bekend toch? ;) Dit komt uit Korea en ben eigenlijk wel heel benieuwd wat er staat. Kom ik daar ooit achter..
Jup, Koreaans leren dan maar?!
Echt zin om overal nu memoblaadjes op te plakken met leuke berichtjes!

Meeky.nl
Zoals ik eerder vertelde komen deze prijs uit de webshop; Meeky.nl
Hier worden allemaal super bekende kawaii spulletjes verkocht. Zoals Rilakkuma, Hello Kitty, Sentimental Circus etc. Alles voor hele leuke prijsjes en snelle verzending! :)

The Beauty Magazine
Ik wil Iris van The Beauty Magazine blog heel erg bedanken dat ik heb gewonnen!
Ze schrijft leuke fleurige en gezellige blogposts, neem gerust een kijkje op haar blog. Plus ze heeft nu een hele leuke advent kalander winactie lopen, elke dag 1 prijs :)

Nogmaals Super bedankt jullie allebei!