14 December 2013

Very Squarey Haul/Shoplog!

Very Squarey Haul Shoplog luz xenos scentchips
Feeling squarey?
Net was ik bezig met foto's maken voor nieuwe blogposts toen ik opeens zag dat deze dingetjes allemaal onder "Misc" vallen en toevallig ook allemaal vierkant zijn. Al deze spulletjes heb ik op verschillende dagen gekocht. 

xenos mini candy canes christmas
Candy Canes!!
Deze kocht ik ergens vorige week bij de Xenos. Ik had al grotere gekocht alleen deze zijn precies klein genoeg voor mijn slaapkamer kerstboompje! Ik heb ze net opgehangen en het staat echt te zoet! Of ik ze allemaal op eet is nog de vraag; of ik daarna zin heb in een tripje naar de tandarts xD zo mierzoet.. ik laat ze lekker hangen voor deco!

Very Squarey Haul Shoplog luz your senses
Hallo kaarsje!
Afgelopen woensdag zag ik bij mijn favo winkel; Broeders gezondheidswinkel overal van deze vierkante kaarsen branden in verschillende maten. Ik was helemaal verliefd op de manier hoe ze brandden. De punten blijven namelijk omhoog staan hoe verder hij brandt en later gaan deze langzaam mee omlaag. Deze kaarsen storten dus niet van ellende in elkaar (wat veel kaarsen doen) Ik heb voor dit lichtgroene kaarsje van Luz gekozen. Ik zet hem in mijn vensterbank waar ik alles heel licht wil hebben.

Very Squarey Haul Shoplog scentchips
We all love them!
Gisteren kocht ik dit doosje vol met scentchips. Wat ik heel toevallig vind is dat gisterenavond op een andere blog opeens een haul post vond hierover en vandaag bij iemand anders ook weer een haul hierover. Different blog, same mind?

Very Squarey Haul Shoplog scentchips
You can have more!
Er wordt gezegd dat er maar 8 in het kleinste doosje passen. De verkopers zeggen dat je er zoveel in mag doen als dat past. Zij denken dat er maar 8 in het kleinste doosje passen.
Er passen serieus 11 Scentchips in! Gewoon een beetje puzzelen en dan lukt dat prima :)

Dit zijn de geuren die ik heb uitgekozen:
Very Squarey Haul Shoplog scentchips BlossomVery Squarey Haul Shoplog scentchips vanilla
  1x Blossom                              1x Vanilla    

Very Squarey Haul Shoplog scentchips pineVery Squarey Haul Shoplog scentchips freesia
               2x Pine                               1x Freesia          

Very Squarey Haul Shoplog scentchips jasmineVery Squarey Haul Shoplog scentchips white tea ginger
                      1x Jasmine                      1x White Tea Ginger                

Very Squarey Haul Shoplog scentchips christmas
4x Christmas

Alle geuren ruiken zo lekker! Ik ben er echt weg van!

Hebben jullie afgelopen tijd nog iets vierkants gekocht 
en wat vinden jullie van Scentchips?