06 January 2014

Big Bazar Nagellak Haul/Shoplog & review!! (Deel 2)

De tweede lading nagellak
Vandaag laat ik jullie deel 2 zien van mijn big bazar/kruidvat aankopen. Deel 1 zie je hier. Deze Blogpost is van 2 maanden terug, ik was daarna de tasjes kwijt geraakt :O
Ze zal vast wel een aantal bekende tegen komen. Sommige swatch ik, sommige niet.

Deze swatch ik niet
De eerste is gewoon een super goede Maybelline basecoat, verder niets bijzonders.
De tweede heb ik al eens geswatched hier, hij heet Maybelline: 110 Pastel Rose.
De andere 2 kennen jullie vast wel en daar heb ik "mini" swatch van hier, een "full" swatch van hier en  een "end" swatch hier. Hij heet Essie 246 Leading Lady.

Maybelline - 809 Onyx Black en 235 Mauve & Swing
Mijn aller eerste zwarte nagellakje, ik vind hem geweldig mooi en dekt super, super goed (al na 1 laagje) Het andere lakje deed mij erg denken aan de Pure Shine Colour Lip Balm van Catrice in de kleur 010 Rose & Woody, dus een perfect match!
De lakjes van Maybelline dragen héél snel en blijven ook erg lang zitten! Ook als je niet tevreden bent of je nog meer swatches van nagellak wilt maken, dan is de nagellak moeilijk te verwijderen.

Essie - 241 Buffer Please en 244 Snap Happy
Deze 2 kleurtjes zijn voor mij helemaal "out of the box"! Ik zou dit nooit dragen maar dacht; Essie voor 3 euro waarom niet?! Gewoon een keer uitproberen. Ze lijken mij allebei wel leuk voor een gekke bui of lekker in de zomer. Ik kan ze altijd als goeie basis voor een ander lakje gebruiken.

Samenvatting
Essie en Maybelline zijn echt 2 top merken. Ze verschillen wel erg in prijs maar maken mij toch elke keer zo blij met hun resultaat. Ik altijd nagellak blijven kopen van deze 2 merken!

Wat vinden jullie van de kleurtjes en 
welk merk vind jij fijner / koop jij altijd?